EMD Växjö 28 augusti 2011

EMD idag då, det var asum. Sov till typ 09:00 fixade oss och sedan åkte vi ner till stan så vi var där vid
 11:15-11:30. Gick till scenen ställde oss där, kollade express ståndet.
Sen började de typ det började även regna. Så fick vi regnponchos (stavning). Gick till hotellet och gick på toa :P.
Sen under tiden EMD inte sjöng så gick vi runt eller bara satt och pratade.
Å sen rätt som det var så säger emma:" där är eriiik :) ".
Hihi så gick vi och kramades tog bild å lite så. Såg även hans cigg paket, OKEJ jag vet att han röker men har inte sett han med cigg på länge så trodde att han kanske slutat...men nä så var det inte. Men han gör ju som han sj vill. Träffade även matte snabbt FAN VAD GOTT han luktade..haha sött.

Matte: jag är fortfarande varm och svettig
Stina: ja jag kännde det
Matte: * kramar mej * samtidigt säger jag "men stiiina då :O." Hahaha.

Sen när allt var slut å de hade sjungt baby goodbye kom de bak och typ signerade och tog bilder xD. Fast danis ville inte ta bild med oss...antagligen för att han redan tagit så många..Sen åkte de hem. Värsta mysiga var de :). Bilder kmr sen när Stina lagt in dem :p











Kommentarer
Postat av: Sara

Eriiiiiiiiiik ;) <3

2011-08-30 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0