Livet är för kort

Ja det finns så många som säger så. Livet är för kort för att tänka neggativt, för att göra saker man inte vill, för att vara långsint, för att inte göra saker man bli glad av m.m. Jo det håller jag med om men saken är den att om vi aldrig tänker neggativt, aldrig gör saker vi tycker är tråkiga m.m tror jag det blir mycket svårare att uppskatta det saker som faktist gör oss glada/på bra humör.

När jag skriver detta tänker jag på mitt glädjerus här i livet och det är kompisarna och EMD. Haha ILLA att jag är så gammal och fortfarande har idoler :/. Men det har liksom varit så stor del av mitt liv i 3 år tillbaka så det är lite svår att bara POFF släppa taget. Å när det fortfarande är igång varför försöka släppa det då. Jag menar det kommer ju faktist en dag då de lägger av :(. Å då tänker inte jag vara den som sitter hemma och deppar och tänker fan varför åkte jag inte dit, varför stannade jag hema och försökte glömma. Nej då ska jag vara den som tänker. Fan sikka underbar år det var :D!!

Så jag tycker faktist det är bra att vi är lite neggativa och deppiga ibland. Du kanske inte tycker som jag men idag är det en liten depp dag för mej...Så nu ska jag dränka mina sorger i jordgubbste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0