Tatuerings tankar

Jaha då är det kväll/natt/dag kalla det var du vill. Men det är nu mina tankar börjar snurra om allt möjligt! Nu är det tattueringar som snurrar..har 2 tattueringar men vill tattuerina in 3 st till.
Första ideen
Är 3 eller 4 hjärtan som symboliserar familjen, vet inte vart än är lite osäker på om det ska blir 4 jaja kan ju alltid lägga till sen om de skulle vara så..Men tanken är att hjärtana ska vara gjorde av dom som de kmr stå för..så då är det fjärde hjärtat liite svårt att fixa eftersom hon finns i himlen.
Andra ideen
Iställer för namn och år så tänker jag har 3 noter bakom örat..för jag kmr alltid gilla EMD för det har varit en så stor del av mitt liv de senaste åren. Har både fått och tappat kompisar p.g.a att det men allt som händer har en mening tror jag.
Tredje ideen
Är en text rad i en av backstreet boys låt som heter "that´s what se said".
"There are people who say what you wanna hear. Even on a rainy day they tell you the sky is clear". Det är en väldigt lång text men den säger så mkt..Men här är jag fortfarande lite osäker..men på de andra 2 är jag helt helt helt 100 % säker.

Nu ska jag bara komma iväg och beställa tid med...xD
Det är det som tar tid..hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0