Danny 4 juni 2011 Eslöv

FY FAN finner inga ord så jävla bra

Men iaf jag vaknade vid 10 fick sedan as eld i röven trodde vi skulle ta ett tåg vid 3 kanske...Jao vest vi tog ett tåg vid 1 :O.
Kommer in till stan möter emma och sandra köper biljett hoppar på tåget :D. Biljett tanten e tjurig..Får leta nya platser ( vi satt på golvet why not liksom). Kommer till laholm lovisa stina och melinda hoppar på. Nu är vi äntligen alla och vi är påväg :D.  Kmr fram till lund där vi ska byta tåg har 20 min på oss så vi går till subway och fixar käk xD.  Sen går vi tebaks till tågstationen tåget kmr och vi hoppar på. 9 minuter senare är vi framme :P. Vi kollar läget kollar scenen och då är klockan typ 15:00. Han skulle börja 22:30. Stina satte sig vid scenen och jag bara OMG stina ge dej. Ska du sitta där nu? Ja de skulle hon men vi fick med henne till skuggan å så satte vi oss och åt våra fina mackor..hehe. Sen var det någon dansuppvisning mittemot scenen så vi kollade på den värsta mj låten "They Don't Care About Us" sen avslutade dem med In the club.  Å jvälar vi blev galna HAHAHA. Jag och emma stod på en bänk och sjöng melinda på en och stina lovisa och sandra stog på en fontängrej HAHAHA. Det var mys. Sen haha guud. Vi såg såå många eller aah 1 som var jätte lika jan i turkiet samma frissa å allt xD. Sen kom de ovanligt många fina killar gående lite närsom haha.
Klockan gick och det var ju inte bara danny som skulle uppträda så det kom typ 4 saker till.

  • Sean banan
  • Tove styrke
  • Nasim al fakir
  • Bo kaspers orkester

De var la okej. Förutom när han sångaren i bo kaspers orkester visade magen. Det hade han ju inte behövt..
Sen efter det gick tiden lite lagom långsamt..Det var inte tråkigt men vi satt inte och skrattade hela tiden heller. Fast det blev rätt många skratt endå! Det var mer en mys stämning :D det gillar vi :).
Klockan blev Danny time och det började. Jag hade inte lovat mej själv att inte hoppa men jag hade ont i foten så jag tänkte att hoppa är inte bra om jag nu har en spricka i foten som jag inte vet om jag har än.
(ska försöka kolla det på tisdag)
Kunde jag hålla mej? Nepp. Hoppade även fast det gjorde ont men hur fan kan man låta bli att hoppa han har ju en sån sjuk energi på scenen så det finns inte!! Man måste typ har brötit benet om man inte hoppar haha.
Konsären är så himla grym så den måste ses!! Fast det enda jag saknade lite i eslöv var pang pang bom pang i slutet men det var sjuuuuktligt bra iaf. Efter konsären stack vi bak till signeringskön men vi var tvugna att gå lika sanbbt skulle med de sista tåget som gick till hässleholm :/. Tåget kom vi hoppade på åkte i ca 35-40 min sen hoppade vi av. Gick till subway again och sen kom mamma och sven och hämtade oss :D.
As trevlig dag kul att få träffa melinda med :)

"jennie du liknar en ängel idag"
"jag vill ha ett halv sesamfröö... äh åh öh 6"

Juste vi gjorde alltid redo med jonah med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0