Danny Klaséns bil 12 juni 2011

"And I'm so happy for you girl"

DANNY DAG! Vi vaknade kvart över 7 :O. Sov till halv 8 HAHAHA. Men de 15 min gjorde gott ;). Sen gick vi upp käkade frulle gjorde oss klara och sen körde vi typ. Kollade på alpackorna i ry innan vi drog in till stan och tur var la det. Klasens bil hade inte ens öppnat när vi kom HAHAHAHA. Det var 15 min kvar fast det var ju folk där som hade börjat fixa bord så de kunnde serverar hamburgare m.m. Jag erkänner  det var bara vi när vi kom å stinis ville sätta sig vid scenen kl 10 vi ba okej fast nä det känns lite illa. Så vi gick och kollade lite bilar sen satte stina och jag oss där och då var klockan kanske 5 över 10 ist HAHHAHAHA!. Sen satt jag bänkade där sen som alla vet så blir lols lite rastlös så hon stinis och sandra gick till Ö&B. Så satt jag och emma kvar då kom det även 2 fans till men vet faktist inte vad klockan var xD.  Hörde även av en att det var en anställd på klasens bil som tydligen blivit lite trjurig på att vi hade kommit sååå tidigt och satt oss vid scenen. Så hon hade tydligen sagt till någon som jobbade där (kanske en chef jag vet inte)men den hade bara svarat men och låt dem sitta där typ. Men liksom förståår inte vi satt ju bara där det var ju inte så att vi sprang rundor och höll på att väsnas precis...Haha det var lite knas fattade liksom inte. Det kom lite folk som gick upp för spiraltrappan bakom scenen (eller det var inte baksida så man såg trappan helt öppet var det. Men iaf det kom folk lite titt som  tätt där och gick och jag svär man hörde varenda människa men reagerade INTE varje gång. Sen helt plötsligt kommer sandra och lovisa helt värsta HAPPY FACE från ingången mot scenen och de ler verkligen jag baaah ni träffade honom eller? Dem ba aa kolla bakom er tror ni inte alla 3(emma stina och jag) vänder oss om och ser danny försvinna upp såg lite av ryggen och lite av håret precis när han kom upp. Vi hade alltså missat att han gick upp OM inte lovisa och sandra kommit då HAHAHAHA. Illa riktigt illa. Jaja nu spolar vi. Han kom han började sjunga cassandra fick massa blickar och pekningar..Haha asså ja tycker det är lika underbart varje gång. Å det var kul för stina hade sagt att han alltid dissade henne på sånahär små signeringar jag baa aaah han dissar alltid mej med (ironik). Haha tror du inte han söker ögonkontakt med stina nästan hela tiden. Hahah sött. Jag baa aah han dissar alltid dej. Han sjöng cassandra tokyo in the club if only you sen var det nog en till men kan verligen inte komma på vilken. Det blev signering och jag säger det vafan var det för kö..Hon som skulle styra upp den var ju inte den bästa hon sa att kön skulle börja åt ett håll det var inte lönt att man stod på ena sidan sen släppte hon på folk från både hållen. Ååh jagh blev helt sjuk både på hon skulle fixa kön OCH ALLA PATETISKA MAMMOR SOM VILL FÅ AUTOGRAF AV DANNY MEN ANVÄNDER SIG AV SINNA BARN! Asså dem e de värsta som finns. Men ska tilläga att det var inte bara mammor utan även minst 1 pappa med HAHHAHA.  Tillslut när vi hade fått gå bakåt 511 ggr å några mammor blivit pissiga och gått därifrån + kanske 45 timmar i kön kom vi fram :D. Han var jätte fin!

Danny hej kollar på mej Aa caa sa Jj
Jag hej jeen
Danny *Just de blicken*...var det mamma som ville se EMD?
Jag :)...
Sandra Jennie se inte så bakis ut
Danny är du bakis?
Jag nä
Danny Mamma hon e bakis
Jag shyy!


Haha sweet. Sen stog man och kollade lite som vanligt. Sen gick han och då köpte vi en bil xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0