E.M.D. Borås 17 April 2011

Wiiie dagen var såå BRA!
Philip förstörde några minuter gillar henne INTE. MEN det var såå bra endå!
Fick till slut en kram av finasté segersted å då var philip in the house fast hon såg nog inte hahha. Tänkte inte ens på henne när jag fick min kram. Sen råkade jag gå in i självaste SVEN SEGERSTEDT hahaha OMG.

Jag: oj förlåt.
Sven: det är okej
Jag: oj e du inte eriks pappa?
Sven: jo :)
Jag: ååh kan du inte säga "tiidigt vääldigt tiidigt?"
Sven: va?
Jag:kan du inte säga "tiidigt vääldigt tiidigt?"
Sven: vad sa du :?
Jag: kan du inte säga "tiidigt vääldigt tiidigt?"
 Sven: "tiidigt vääldigt tiidigt?"
Jag: Ååååh TAAACK :D
S: Haha varsigod

Nu kan vi ta det från början!
Okej jag emma och sandra vaknade fixade oss och pappa körde in oss till stationen. Vi hoppar på tåget möter lovisa. Hoppar av i varberg och väntar på tåget som tar oss direkt till borås. Vi kmr fram till borås vid typ 13:0. Utanför stationen möter vi li marika och sen kmr även anneli.  Vi drar och käkar på subway och sen går vi till Åhaga.

Framme vid åhaga möter vi rojin erica och felicia. Sen efter en liten stund kom alicie och jennifer med å sen stina, tota och victoria.
Sen sitter vi där och solar och drack lite kaffe och sen kmr killarna. Å asså jag störde mej så jäävla mkt på streat team gubben vad hete han..? Håkan?. Iallafall han ba
Håkan:ni kmr inte få krama killarna eller prata med dem eller någoting för dem är försenade bla bla
Jennie: men vi vill bara kolla på dem
Håkan: NEJ INGET BARA!
Jennie: :O men herregud!

Vi kollade endå xD. 
Sen så började streat teamet mojset . Satt ute och lyssnade på soundcheken det var mysigt :).  Håkan åkte iväg WOOOHOOOO nu slipper vi han tänkte jag men ICKE han kom tebaks sen igen. Med en tjej och inte vilken tjej som helst utan PHILIIIIP :@.
Jag ba :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O!!!!!!!!!! 
Hon ba försöke leka värsta gängstö med största resväskan och gängstö jacka HAHAHA.
Sen satt vi där och pratade och så kom sab daf och sassa :). Så pratade vi med dem och sen blev de insläpp..vi fick komma in lite tidigare än alla andra höhö.
Sen kom alla in och vi väntade en stund innan det började så jag gick till emma sandra och jennifer som hade tagit något att drickaa innan det började :P. Så vi satt där och snackade lite skit xD.
Sen började konsären å då hade jag och emma tydligen delat på en stol och hon blev kvar under hela konsären myys :P. Det var mkt mer ös nu i sista tror det beror på att matte var med eller tror inte det var därför.
Efter konsären blev alla lite fövirrade känndes det som så vi sprang ut och vi sprang in och ut och in å så höll vi på så x antal ggr.
Sen typ sista gången då vi var vid backstage saken så gick vi längre in för håkan var typ borta haha. Men sen bara flög han upp framför oss å börja babbla om att vi inte fick träffa killarna för det vara bara för streat team folket
(men ärligt han måste ha haft problem på riktigt. Han visste vilka som var streat team och vilka som hade pass m.m). Å så bara börja sandra tjaffsa emot å typ precis bakom eller iaf påhörbart avstånd står erik, sven och ingrid
(eriks mama och pappa) alla 3 typ ba kollade på oss hahah. Men skit samma jag fick min kram av erik det var allt jag ville ha :D.
Sen efter allt i åhaga tog vi bussen som stannade vid busstorget och så gick vi till stationen och där mötte vi upp felicia jennifer erica och rojin och så tog vi nästa buss till gbg. Käkade på donken och sen åkte jag lovisa stina emma och sandra till felicias morbrors lägenhet och så sov vi där med erica ch felicia. Sen på måndagen tog vi tågen hem. Lite olika tider men jag var tvungen att åka iväg tidigare..Tack ALLA för en underbar dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0