Man lever bara en gång!

Man lever bara en gång right?!
Fast jag hatar verkligen H A T A R när jag tkr en sak och mamma eller pappa tkr tvärtemot...Ogillar skarpt att göra tvärt emot vad de tkr...Så var det med tungpiercingen med...varken mamma eller pappa ville att jag skulle göra det, men jag var 18..Tattueringen i Thailand...pappa ville inte att jag skulle göra det där iom infektionsrisken...men jag gjorde det. Nu är det delade känslor IGEN fast pappa vet nog inte riktigt hela sanningen, men han vet nog 80% kanske..de där andra 20% att jag kmr betala allt spelar nog ingen större roll för då kmr han bara ogilla det ännu mer...Asså det gör seriöst ont i mig att göra saker vi inte har samma åsikter om..Det är ju inte så att jag växer som egen individ för varje gång jag gör något det inte tkr om. Det känns inte som det iaf. Men jag svär detta kmr göra 2 personer så himla super duper ultra mega glada så det liksom inte att beskriva..De kmr bli så glada så aah de kanske till och med svimmar. NEJ haha det kmr vi inte göra men endå. Fast vet ju inte hur reaktionen kmr bli men förhoppningsvis blir den bra :D...Aah nu är det la bara att vänta och se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0