Thailand?

Hej!
Det är knäppt men sant! Det är faktist såhär att jag och Frida ska till Thailand...Vi känner ju inte varandra as kalas bra och detta är det knäppaste jag gjort i hela mitt liv :P! Det är ju inte så att vi väljer att dra till typ turkiet..som ligger 3 flygtimmar bort...nej det nöjer vi oss inte med. Ska vi åka så ska vi åka långt och ja andra sidan jorden låter la rätt lagom?! Eller?! Så är det iaf. Den 16 februari kl 13:20 lyfter planet till phuket från malmö airport aah helt sjukt.
Asså det är lite svårt att fatta. Jag slängde ut en random fråga på Fb  typ
"någon som vill följa med till thailand i januari?" varpå frida svarar "JAAAAAAAAAAAAAAAAAA".
Å på den vägen är det.  Sen tänkte jag ju fler man är desto roligare så messade Emma, Sandra Lovisa Stina Carro..typ samtidigt som frida messa några av hennes kompisar. Jag är 100% säker på att det inte var någon av dom jag messade som trodde jag var seriös. Men det var jag så tji er haha xD. Men samtidigt måste man få drömma och jag vet inte riktigt om jag hade trott på det sms:et heller..Det löd såhär
"Namn! Thailand 2v i feb? Seriöst är inte så jätte dyrt. Tänk thailand eller turkiet? Vilket låter bäst? Jag är helt seriös".
Men som sagt det blev av :). Är så helt otroligt glad..liksom på andra sidan jorden..OUF!!
Jag har varit i thailand 2 ggr tidigare typ 2008-2009 så det finns så mkt jag vill visa frida..Jag vill till Bangkok, vill visa MBK (det sjuukt stora varuhuset), vill visa utsikten från viewpointen (stavning) på kata beach..vill åka på massa utflykter och aah. Men man hinner ju inte med hur mkt som helst..Semester är ju semester så man ska hinna ligga och lata sig vid stranden/poolen med..:)
Jag tror det kmr bli toppen iaf.

Kommentarer
Postat av: stina

Komemr bli så roooligt för er! Vi får åka utomlands igen någongång sen! :D

Ps du kan ju ta med en thai hem till mig (A) hihi <3

2012-01-16 @ 18:19:57
URL: http://www.beckelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0