Flytt, Ny header? Studenten...

Jao jao jao!
Då är det snart dax för en till flytt i mitt liv. Har tänk prova mina vingar ännu en gång, men helt själv denna gången. Har fått en 1:a i stan..nära centrum..Så det ska bli skit kul verkligen.
Kan knappt vänta tills jag får flytta in..så i slutet av denna månaden och början av nästa där någongång får jag flytta in :P.
Ny header...ja jag funderar på det...men vet inte riktigt hur jag vill ha den..så får la ut och ta lite roliga/nya biler..om inte annat så kmr det bli massa roliga/fula/knasiga bilder när sommarn drar igång på "riktigt" :).
Studenten ja!
ÄNTLIGEN har 2 av mina bästa kompisar tagit studenten nämligen mina twins Emma och Sandra. Är så glad för deras skull.. det har klarat hela 13 år i skolan (5 årslekis med där ja)! Så nu har avslutat "barn/tonårs" kapitlet och börjar på ett nytt kapitel som "ung vuxen". Fick nästan en liten tår när jag såg dem springa ut. Känner jag mig själv rätt så kmr samma känsla infinna sig även när Lovisa och Stina tar studenten.
Studenten är så fantastiskt..kommer sj ihåg när jag tog den. Hade gärna gjort om bara den dagen...för den är sås spec så man måste typ uppleva den för att den är svår att sätta ord på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0