One Night On Stage Once In A Lifetme

HEEELT SJUKT!
Imorgon är det söndag den 13 maj och det betyder MALMÖ & NKOTBSB med kusseluss jessica, emma och frida :D:D. Ahh fattar någon hur jävla länge jag väntat eller..? Började typ räkna ner i november 2011...sen slutade jag räkna, sen började jag babbla om det när jag och frida var i thailand..haha då var det typ 70 någoting dagar kvar tror jag haha. Jag har längtat så sjukt mkt å så bara är det imorgon. Det tråkiga är bara att det tar slut så snabbt. Jag har väntat i typ mer än ett halvt år sen tar det slut på bara några timmar :O typ 2 kanske..hm. Aja så är typ livet. Men nu är jag iaf helt pepp pepp pepp hihihi aaah.
T to the O to the M to the O to the R to the R to the O to the W!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0