Seeg! Öland Danny Växjö Stina och David Lindgren

Har varit så seeg! Kommer inte ens ihåg när jag senast skrev hehe. Men kollade så det har hänte lite sen dess, jag  har flyttat in i lägenheten och spenderat några nätter där med mina twins kusiner och lite sånt people. Har inte sovit  där riktigt helt själv än..hehe men det kmr la hända någongång med :). Så just nu pendlar jag mellan stan och slättis :P. Det är la trevlligt, saknar min vovve när jag är där inne :(. Så de är skönt att komma hem ibland och gosa sönder han :D. Jag märkte det sist när jag bodde i stan med carro  att sen när jag kom hem så såg jag slättis på ett helt annat sätt..haha. Okej jag kom hem oftas varje helg men det känndes annorlunda iaf.
 
Men tebaks om vad som hänt. Jag har typ "kärat" ner mig eller när "kärat" ner mej är heelt fel ord.. jag har börjat gilla One Direction :D Inte för att jag har haft något emot dom innan eller så men nu hihi de är bara för söta..typ. Haha. 
 
Sen har jag, mamma, pappa, brorsan, mickan, benis, oli, emma och sandra varit en helg på öland för att kolla på victoria dagen (läs danny ;)) och besöka ölands djurpark. Så jag emma sandra mamma och pappa var och kollade sessans b-day och brorsan med familj var på något lådbilsland med benis. 
Vi han träffa danny en liten snabbis efter hans soundchek så fick lite snabb prat med han..hahah alltid lika kul när tanter eller folk frågar om man känner honom..haha. Men klart om han bara knockar emmas sandras och min hand  och pratar bara med oss trots att det står många fans bakom så kanske man undrar..jag vet inte?.  Jaja efter det stog vi och väntade vid hotellet men dit kan han inte..hahaha inte som alla vanliga människor iaf..så han tog la någon bakdörr eller något. Aja vi hade ju iaf pratat lite med honom.
 
På söndagen packade vi ihop och åkte mot djurparken. Det blev nog en halvdag där och det var kuligt tyckte jag. Kul att få se benis så storögd när han såg lejonen och typ fick mata getterna..haha.  Sen när djurparken och karusellparken var avklarade så tyckte jag emma sandra mamma och pappa att vi kunde åka hem. Så medans brorsan med familj stannade kvar för att göra badlandet osäkert haha så åkte vi hemåt.
Fast pappa stannade till i växjö och släppte av mig emma och sandra och saknade stina!!. Så vi tillbringade andra halvan av söndagen där. För på måndagen skulle nämligen david lindgren vara med på någon allsång i växjö..så vi stannade och kollade den. Sen tog vi farväll av stina och önskade henne en as kalas semester och tåget hem på måndagkvällen. När vi väl kom hem till halmstad runt 01:00 tiden så gick vi 3 till lägenheten och somnade typ direkt..haha. 
 
Efter det har det inte hänt allt för mycket. Ingeting faktist! Det har bara varit slappe dagar på absolut högsta nivå as skönt.
 
Blir kanske en david lindgren spelning på fredag om vi får komma in..åldersgräns över 20 suger..! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0