Innan jag dör lista

Känns otroligt skönt att veta att jag redan nu kan boka av några  "saker att göra" på min innan jag dör lista...
 
 Konserter
  • Gå på en Olly Murs konsert
  • Gå på en Justin Timberlake konsert
  • Gå på en One Direction konsert
  • Gå på MINST 2 Backstreet Boys konserter
Resemål

  • Åka till Los Angeles och ta kort på Backstreet Boys stjärna på walk of fame
  • Åka till Los Angelses för att uppleva alla Beverly Hills 90210 ställena..okej allt ser inte ut som det gjorde då..men det finns fortfarande ett Peach Pit haha. Å dylans hus lär la oxå stå kvar? Hoppas kan man ju haha
  • Thailand
  • London 
  • New York
 
Personer jag vill träffa
  • Backstreet Boys
Det är la det som känns viktigast just nu...ändrar mig säkert imorgon igen..haha. MEN jag skulle seriöst betala tusenlappar för att få träffa Backstreet Boys
 
Men de sakerna som jag kan boka av då är
Konserter
En One Direction konsert √ 
Gå på MINST 2 Backstreet Boys konserter 
( på  måndag natt kan jag även boka av olly konsert :D) 
 
Resemål
Thailand  Skulle dock vilja åka dit igen och simma med delfiner
London  Samma här vill tebax fast skippa det med att simma med delfiner
 
Personer jag vill träffa
JAG FÅR BE OCH ÖNSKA VARJE GÅNG JAG SER 11:11 ATT DET KOMMER ETT M&G i sverige nästa gång de kommer :)
  
 

RSS 2.0