Liista

Här kommer några frågor som är lite udda haha.
Vad har du för TV-kanaler?
Väldigt många olika..
Har du åkt moped någon gång?
Haha nej faktiskt inte.
Har du busringt någon gång?
några 1000 gånger när jag var liten bara..
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Ett av mina mål i livet är att hoppa fallskärm.
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Haha family guy såklart!
Kan du alla orden i nationalsången?
Kan knappt refrängen. Hur börjar låten nu igen *försöker komma på*
Badkar eller dusch?
Badkar med dusch i! nej kanske vanlig dusch!
Chips eller popcorn?
Chips i my <3
Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin kanske bara brämhults isåfall!
Favoritchoklad?
All choklad
När åt du en hemodlad tomat sist?
Ojojoj, erm ja, kanske nej jag vet inte har INGEN aning faktiskt. Får nog börja odla lite tomatoes.
Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej, snyft. Bara massa medaljer! hehehehe
Klarar du att tänka själv?
Nej jag brukar ta hjälp av en kille som heter George.
När besökte du ett sjukhus senast?
Hmmmm, kanske när Clara O fick sy sin haka, hon råkade ramla PÅ sparkcykeln (inte med), typ ett år sen. Stackarn då!
Vad är du tacksam för idag?
Att jag lever, att jag är hyfsat normal, min familj och att jag faktiskt har växt 8 cm på två år! woap woap!
xoxoxoxoxoo Marika <3
Vad har du för TV-kanaler?
För många för att veta vad de heter haha :P
Har du åkt moped någon gång?
Ja
Har du busringt någon gång?
Ja
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej tror inte jag kan tänka mej det heller iom att jag är höjdrädd :S
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Kollar inte på någon tecknad serie
Kan du alla orden i nationalsången?
Om jag hör den kanske..men inte annars
Badkar eller dusch?
Det beror på humöret tkr jag haha
Chips eller popcorn?
Vet inte
Apelsin- eller äppeljuice?
ÄPPLEJUICE :D:D:D:D
Favoritchoklad?
Olika i marabou kedjan kanske xD
När åt du en hemodlad tomat sist?
Tror faktist aldirg att jag har ätit det.
Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej
När besökte du ett sjukhus senast?
Vet faktist inte..sjukt längesen och det tackar jag för :)

X-factor in spelning 24/3/2012

Lovisa, Emma och Sandra kom till slättis på fredagen :). Vi bara var och pratade och massa eftersom vi inte setts på ett tag.
På lördagen ringde klockan 05:00, men vi snoozade till typ 06:30 :). Sen gick vi upp fixade oss och sen körde vi la vid 07:15 07:25. Tåget gick 08:02 så vi var i Gbg redan vid 09:20 typ :). När vi kom till scandinavium så var det redan en lite
"kö" på 5-6 pers (för 4 årsen hade säkert jag suttit i kön) haha. Men ist för att ställa sig där när det var så kallt så gick vi in på donken som ligger gämte typ, satt där till klockan blev runt 11:p. Sen vid 12:00, 12:30 börjar allt tror jag. De kom la vissa bra lite då och då. Eftersom det var inspelning så får jag inte säga så mkt mer. Men finns inte så mkt mer ett säga. Man fick liksom vänta en stund imellan alla som skulle sjunga. Väntar var långt...men sen ÄNTLIGEN var det slut och matte kom :D. Sjöng sin mello låt "förlåt mig" och det var fint att så. När han sjung de 2 första orden i refrängen så typ springer alla små barn fans m.m fram mot matte och scenen haha så sött!! Man ba aw. Å matte var helt annorlunda, tar i fansen händer pratar mkt mer på signeringen m.m. Men det är klart han kan inte luta sig på erik eller danny när det inte är med. Men efter mello känns det som att "vågar" mer han tar deffenitivt för sig mer :D.
Så därför blev jag lite positivt paff när han pratar himla mkt på signeringen haha :). Efter snacket blev det kort och sen hejdå. En helt "lagom" dos, precis lagom för att "orka" vänta tills nästa gång det är något :). I helthet var dagen så bra den bara kan vara när man saknar stina <3.

Men det var sjukt kul att Lovisa kom det var längesen nu <3.


Fredag

Ja imorgon är det fredag :D, men det är på lördag det händer typ. Som de flesta (kanske till och med alla) EMD fans vet så ska ju matte ner till Göteborg för att uppträda i programmet x-factor. Å vilka ska dit? Joo jag, emma, sandra OCH LOVISA!! Wiie as kul att hon hänger med, as längesen hon var med..! Men som sagt det är på lördag. Imorgon kommer Emma och Sandra och troligtvis Lovisa oxå hit å så åker vi tsm från stan sen :) mys. Har varit jätte dålig på att blogga men har inte hänt något mer sen jag kom hem från Thailand..Eller jo jag har tatuerat mej en gång till hehe (a). Men alla tattueringar som jag har förutom mitt namn har typ en fin tanke/mening bakom :D. Fast namnet är la ett minne det med...aja. Gjort är gjort men jag ångrar ingen!! Haha jag kmr ihåg att jag tänker nu sist när jag blev tatuerad att "varför utsätter jag mej för detta?, det gör ju precis lika ont varje gång typ" fast den i nacken gjorde ondast fy fan rent ut sagt. Tror man har något ben eller något där :S. Aja.
Har iaf uppdaterat lite på vad som komma skall.
Hej so long amigos eller något


Bsb natt

Jaa det blev en vaken natt somnade på soffan från typ 20:00 - 22:00 oups..Jaja blir iaf en natt full av bsb låtar..älskar att lyssna på gammla låtar...Det ploppar upp så många minnen ♥

Thailand 16 feb - 02 mars 2012

Så nu har man kommit hem (och även varit hemma 1 vecka)  efter 2 veckor med frida i härliga thailand :)!
Var otroligt mysigt även fast vi bara tog det väldigt lungt första veckan :P. Det fick bli "bränna sig i solen veckan" :P.
Medans vecka nr två var lite mer äventyrlig.
Mamma, pappa, mats & monica kom ju andra/sista veckan, så då drog vi till "freedom beach" för att snorkla lite...å det var ju inte de lättaste..För grumligt vatten så man såg inte så värst mkt. Någon dag senare åkte vi upp till "buddahn på berget", blev välsignade av en munk, red elefant, matade elefant bebis, åkte till en "viewpoint" så man såg typ kata, karon och patong stränderna :D. Mysigt :). Vi åkte även in till "kata center" tror jag det hette..Det var iaf ett stort köpcentrum typ som eurostop fast större..Där shoppade vi lite dojjor käkade på donken haha xD och bara gick runt och hade det härligt :P. dagen spelade vi mini-golf och käkade på dino park..Sista dagen tatuerade vi oss :)..Det regnade/åskade 2-3 nätter men på nätterna spelar det ju endå ingen roll för det stör ju inte då.
Mer bilder finns på min Facebook.

RSS 2.0