Alltid samma sak

VARFÖR gör jag likadant varje gång?
Så fort jag börjar sakna Erik (t.ex) så börjar jag youtube:a klipp på han..likadant när jag saknar lovisa (t.ex) jaa då youtube:ar jag klipp på henne med...haha skojja! Fast det med erik är sant. Jag kollar alltid igenom youtube..Det är liksom lite jobbigt. Det är ju inte så att jag börjar sakna han ännu mer eller så...nej inte alls. Jag gör ju inte "saknaden" lättare..Okej om det hade varit en sakna erik dag hade jag nog laddat upp youtbue klipp efter youtube klipp här nu...Men jag idag är det faktist ingen sakna erik dag, därav lovisa skämtet ;).


Apollo Drive 035 1 Oktober

Åkte in till stan vid 20 ö 4 var inne typ 5-10 i.
Det blev kram kalas men tjejerna och sen var det typ ner till "logen" för att lämna lite packning och sen blev jag och stina intervjuade till emma och sandra projekt arbete :P.
Efter att det var klart gick jag och stina ut på stan för att dela ut flyers..gick inte så bra :(. Men iaf sen efter ett tag ringde sandra och så gick vi tebaks..och så kom APD där sen så blev hi kram kalas haha :P.
Ljudet krånglade lite innan de skulle börja så de blev lite försenat..synd!
Publiken var som alltid HELT DÖD! Hatar det! Kan de inte visa lite WOHOO anda...
Iaf efter spelningen blev det signering och lite grupp bilder :P.
Sen gick vi till donken, bulls och sen satte vi (jag stina lols) utanför morfars och utan att riktigt veta var vi var så satt mason där och pratade med lite folk :).

Sen åkte vi alla 3 hem till slättis vid typ 01:00.

Det går inte att skriva så mkt mer detaljerat..hände inte så mkt :P

RSS 2.0