Rixfm Festival Växjö 5 augusti 2011

Åkte dit för Segerstedt Broken Door Love Generation och självklart glada-jocke och snygga camilla hahah :P. Glömde nästan lilla scenen erik :P haha. Jaja men vi kom dit vid kanske..nä kommer inte ihåg jo kanske vid 15:00. Sen gick vi och åt pratade lite med jocke och camilla sen kom stinis och lols. Hängde lite med de och sen blev det intro tävling så vi var med på den som vanligt ;)
Sen bara började det huxflux haha. Enligt mej var det itne lika bra som i helsingborg men endå bättre. Segerstedt hade mer tid nu så det var mysigt. Men såg typ ingeting av han under uppträdandet p.g.a att vi stod i mitten å jag e så kort och erik är j inte överdrivet lång heller haha xD. Såg iaf hans hår hehe :P. Sen blev jag lite paff att det lät erik spela förre amarillo. Erik kör endå 3 låtar typ medans amarillo kör 1 å sen går av. I trollhättan körde han iof 2  "vill du ligga" och "in your eyes" men han fullkomligt slaktade "in your eyes" så de var bra att beslöt sig för att inte sjunga den.
Efter spelnigen gick vi till hotellet och väntade (hihi). Det kom en bil och det var segerstedt men orden var typ:
förlåt har brottom.
sannas kompis puttar in han
jag frågar om en lite kram
erik stannar upp backar tebaks jo förlåt.
Får en as go segerstedt kram!.

Sen gick jag stina och lols och åt. När vi kom tebaks hade erik precis kommit ut typ. Å enligt emma hade han kännt sig taskig för att han hade snababt sig ut och bestämde sig för att gå ut och skriva autografer. Han stog säkert med oss i 30 min. Jätet fin var han fick bild å massa prat :P.

När vi kännde oss färdiga drog vi hem till stinis och sov  :P. Hade faktist saknat oss alla tsm! Å så var vi alla tsm dagen innan :/ hehehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0