Dag 19 – Mina drömmar

Mina drömmar
Om jag snabbt "letar igenom minnet" är jag så sjukt tråkig kan inte hitta en enda dröm..men sen kom jag på den,

Jag vill starta eget..ett eget företag! Men sen kmr bromsen in (jag sj). Kanske bra om ja drömmer lite realistisk så den går att uppnå...right? Jag tänker så iaf. Nu kanske ni tänker jag men öppna eget är ju rätt realistisk, det är ju liksom inte ouppnåligt det är ju rätt många som har eget företag endå. Ja men bromsen här då vafasen sa jag öppna eget i då..haha. Det är det som är knas. Men samtidigt vill jag inte misslyckas men så är det la med allt i livet att man måste våga för att kunna misslyckas och inte göra samma misstag igen(förhoppningsvis).

Sen kom jag på en till drömm.
Hade inte varit helt fel att vinna femtioelva miljoner elr något och köpa eller bygga ett hus i thailand. Sen drar man med sig ett par kompisar lite då och då..å stannar där någon månad..så underbart det hade varit :).

Flytta till sthlm hade inte heller varit fel..Bo där 6 månader till att börja med och se  ifall det är något för en slättis jennie ;). Jag har varit i sthlm många ggr men liksom en vecka är det längsta jag varit där hahah..Men det har vait kul att testa :)

Inom jobb då.
Hade varit kul att vara frilansfotograf..eller fotograf helt enkelt..kändisfotograf event fotograf...men det är la lite av en frilans fotograf? Äh jaja. Eller jobba som ninath..ta emot kändisar som kommer hit och massa. Det hade oxå varit kul :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0