Dag 24 – Det här upprör mig

Jag såg på kalla fakta förra veckan och då tog det upp vad det var för djur botox testades på och hur många möss som dog per injektion..Å det uppröde mej fruktansvärt mkt.  Alla djurförsök upprör mej mycket men detta var det första jag fick se tror det var drf det påverkade mej såpass mkt.
Mobbing upprör oxå. Förstår inte vrf "starka" människor ska trycka ner män niskor som redan är "svaga" ännu mer. Det säg att de får de "starka" att känna sig "starkare" men ärligt undrar jag hur bra mobbarna mår. De måste ju ha ett sjukdåligt samvete sen..tänk det finns folk som tar livet av sig för att de blir mobbade..undrar hur den som mobbade den personer kmr må när den får reda på det. Men asså folk ska inte behöva ta livet av sig för att de blir mobbade. Det borde göras något åt mobbandet men inget görs..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

många som blir mobbade är ofta rädda att berätta för någon,

man lever vidare och låtsas som ingenting,

mobbarna tar oftast mobbingen på ställen där det inte finns lärare och sen vågar ingen ta steget att säga till någon..



vet du en sak? jag snackar om mig själv..

och hur det var på mig.

jag kan kika tillbaka på min blogg sen dess, men ser inga inlägg om något sånt...

2011-12-13 @ 17:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0