Dag 27 – Mina rädslor

Mina rädslor stavas S P I N D L A R!
Jag tror det är det jag är mest rädd för i hela världen. Jag har alltid varit lite små rädd ör spindlar men efter ett möte med en spindel i thailand för ungefär 3 årsen.  Vi 4 som åkte hade åkt till en öde ö..kan det vart freedom bech kanske..asså ön var tom. Det bodde typ 1 familj där..Iaf det var ju vissa turister som kom dit å så men annars bodde det en familj där. Iaf nör jag ahde snorklat lite skulle jag och mamma gå in och duscha av oss sanden på benen..det var väldigt varm den dagen så jag lutade mej mot betongvägen för att svalka min rygg lite medans mamma duschar av sinna ben. Sen är hon klar och vi ska gå ut och när hon öppnar dörren är det något STOR svart klump som rör sig på vägen jag lutar mej mot. Mamma bara " Jennie stå alldeless still men rör dej väldigt sakta från dörren och så går vi ut det är en liiten spindel vid dörren". När mamma sa liten tänkte jag ba men ååh en liiten spindel -.- . Så jag kollar å då är den lilla spindlen som i självaverket var typ 20 cm med benen var den kanske 15 cm snett ovanför min axel..Jag blev as rädd och typ chockad. Börja storböla och hypervemtilera och mamma föste typ bara ut mej och stängde dörren snabbt. Eftersom jag bölade så hördes de ju så de var några thaiänadre som springade och ba
oh what has happened
"oh what has happened" dom är ju så sjukt vänliga så det är typ värsta ååh nej. Mamma ba "it was just a spider no problem" typ sen dess har jag varit as rädd för spindlar. Det spelar ingen roll hur liten den är ser jag den  och blir skrämd börjar jag hyperventilera, kan inte hjälpa det.


Ormar e fett läskiga med!
Ska se om jag kan hitta någon tecknas söt lite spindel på google :P så det inte blir ett bildlöst inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0