En lista xD

Du heter: Jennie Ståhl
Smeknamn: Jenniejen, jenjen, jen
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Sörjer och sörjer..Men brukar lyssnar på Wherever you are - Erik Segerstedt
Beroende av:
Cola
Hur imponerar man på dig?
Man är sig själv och får mej att skratta :P
Brukar du skratta för dig själv?
Kan hända. Men oftast ler jag bara om jag kmr på något roligt minne
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
”Hahaha”
Var bor du?
Halmstad
Trivs du där?
Ja det gör jag la.
Hur svarar du i mobilen:
Det beror oftas på vem det är och vad jag är på för humör :)
Vem ringde du senast?:
Mickan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
En jädra massa..hehe
Antal timmar sömn inatt:
11 kanske.
Sov du ensam:
Ja.
Brukar du komma i tid:
Ja det tkr jag,  har iof en väldigt dålig vana i att alltid vara ute i sista minuten..
Hur känner du dig nu:
Trött och ont i huvudet :(
Vad tycker du om fötter:
Euw nästintill fobi
Vad saknar du:
Sommarn. Att skratta så jag inte kan andas. Massa människor
Hade du en bra kväll igår:
Har det alltid bra med twinsen johansson ♥
Favorit dryck på morgonen:
Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
23-24
Är du blyg?:
Haha aa..
Sysslar du med någon idrott:
Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag vet faktist inte
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Haha.
Är du bortskämd:
Låter kanske knas men jag är bortskämd i vissafall och vissafall inte...:)
Vad gör du i morgon:
Hm blir nog stan och fixa första julklappen :O.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
MEN ja!! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dom. Inga ord kan beskriva hur bra dem är!!
En speciell dag du minns:
Har fått så många speciella minnen under alla mina år. Men om jag ska ta ur det senaste 3 åren så var det första jag tänkte på 27/3 2009!
Du samlar på:
Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag är inte den som ringer, talar gärna inte i telefonen när jag är ledsen för kmr bara börja lipa ännu mer.. :/
När grät du senast:
Förra veckan..prata med mamma massa ledsna saker...då kmr tårarna..
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Bygga 1 hus i thailand...bjuda ner hela släkten typ 4 månader..sen kompisarna med familj om de vill de 4 månader ..sen är det ju 4 månader kvar på 1 år..så då kanske jag hade åkt ner sj eller något :):P
Vill du gifta dig:
Jo det vill jag la
Vill du ha barn:
Ja gärna 1 tvillingpar och sen ett barn till efter det :)
Är du musikalisk?:
Nej, tondöv :P
Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola, vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja och jag bor med dom :P
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
Nja typ inte...har i princip slutat helt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0