28 juli - 2 augusti 2010

Onsdag 28 Juli
Emma Sandra och Stina kom till slättis. Vi gjorde inte så mkt. Hälsade på kusselussarna mormor å sen gick vi typ hem och spelade kort haha.

Torsdag 29 Juli
Dagen kunnde inte börjat bättre!
Save tonight spelas vi ringer som galningar jag kmr fram - hej du är samtal nr 5 klick.
Emma kmr fram - hej du är samtal nr 6 klick. Mamma kmr fram - Hej bla bla bla du är samtal nr 12! bla bla vi som sitter i baksätet (emma, sandra stina och jag) bara WIIIIIIIAHHHHHHHAOOOOOOOOOOOOOOOU! Vi hade chansen att vinna EMD hem till oss men det gjorde vi inte :'(. Jävla äckel vallås vann. Så nära men endå så sjukt långt ifrån. Det värsta var att jag fick reda på att det var min farbrors sons mammas styv något som vann! BÖG vrf ringde de inte mej?!?! Ok Ante ringde mamma men hon hade glömmt mobilen och ola ringde pappa men lite försent :'(. Jaja de försökte iaf :D.

LISEBERG here we come! Vi åkte från stan vid 9 var i gbg vid 10 tror jag. Kollade norstan lite och sen drog  vi till lisse. Där åkte vi tusan och hade kalas kul. Jag vann även en såndära kexchoklad kartong mojs. HAHAHAHA vi gick in i spelgehuset, då var det en liten kille som gick rakt in i en ruta och börja gråta...Stina flabbar sönder sen gör hon samma sak sj HAHAH sötnos.
Regnade nästan hela dagen så vi var dyngsura. Men KUL hade vi :D.


 
Fredag 30 Juli

Vi tar det bara lungt hemma i slättis..sen vill vi in till stan och kolla på någon båt. Vi drar in det regnar vi hittar ingein båt. Paraplyerna blåser sönder haha har film på det...Vi kmr hem bakar kladdkaka med chocklad som botten. Å aa något måste ju alltid gå fel. Kexghoklads boten smakade papper och kladdkakan blev inte ens färdig...Men stina värkade gilla den :).


Lördag 31 Juli
Sandra, Emma, Stina och jag åker till gullbranna. Städar lite och tar det lungt tills carro kmr. Sen åker vi in till stan. Går runt lite och kollar marinfestivalen. Amanda Jensen skulle spela så vi drog oss till scenen. Det var fullt på läktaren å så orkade vi inte stå och trängas med alla andra. Så vi letade efter någon stans att sitta. Vi hittade ett litet staket vid sidan om scenen. På staketet en bit ifrån oss sattr det kanske 6-10 pernisonärer som också ska kolla på amdanda (antar jag). Å jag går fram och känner lite på staketet innan jag sätter mej. det är lite vingligt så jag strutar i att sätta mej och lägger ner min tröja på marken ist. Å u samma sekund som jag lägger ner tröjan trillar pensionärerna baklänges för staketet går sönder...HAHAHAHA gud. Stina kollar på mej och ba jennie var det du? Jag baa nääe jag la ju bara ner min tröja. Pensionärerna blir liggande där i typ 30 min. Sen fattar dem att de trillat och reser sig upp HAHAHHA dom har ju oftast seg reaktions förmåga. Neeä fy vad elakt jag är. Dem låg nog bara där 3 min elr något. Jaja vi kollar på amanda jensen å jag blev inte spec imponerad. Det var som vilken dålig konser som helst. Men nu är jag ju inget amanda fan precis. Så jag kunnde typ en låt..:/.
Efter Amanda jensen hämtade vi tot sab och vic :). Sen åkte vi hem till Gullbranna. Vi bestämde hur vi skulle sova sen åt vi...Sab började sitt prat om ilimunati och jag dör igen. Så jävla läskigt. Allt hon säger sätter sig i min hjärna och sen kan jag inte sova bara för det HAHAHA. Sab tack så mkt ;).
Men tillslut somnade jag ändå.

Söndag 1 Augusti EMD DAAAAGEN!
Alla är spedade till max som vanligt. Jag är spedad men har fortfarande inte fattat att vi ska faktsit ska se EMD i halmstad i år igen! Men utan lovisa :'(. Vi var vid scenen halv 9 elr 9 typ. Sen började väntandet och regnet kom :/. Medans det höll på att regna gick jag sandra och carro till tågstationen sandra skulle på toa. Sen satt vi där lite. Sen kom sab tot och vic. Jag hade ju lovat sab en cola om hon kom så den fixade jag och sen drog vi alla tebaks till scenen där stina och em väntade :D. Upplevelsebyn öppnade ju vid 12. Vi drog dit å kollade lite. Snackad med lilla scen tommy å tog lite kort med jb som iof var i plast men endå. Det är alltid lite kul med såna bilder xD.  Sen bra satt vi där på lilla scen och tog det lugn. Baby goodnye spelar vi blir gladiglada. Sen några andra låtar å sen spelar lilla scen tommy save tonigh. Å då börjar jag stor lipa. Allt bara kmr på en gång. Värsta löjligt å så får jag sandra att börja böla och sen bölar alla. Usch. Jag ringer mamma å hon bara pratar emot så då börar jag böla ännu mer å massa skit. Asså för en låt helt sjukt jag skulle ju få se killarna samma dag bara några timmar kvar. Men när man bölat lite blev allt bra igen haha.
Sen går vi runt och väntar vid scenen frågar timme när EMD kmr och ska soundcheka. Han säger någon tid och att erik inte kmr på soundcheken :(...sen väntar vi lite till. Efter en stund kmr det en rixfm bil alla typ springer bak till backstage området  det var ju Matte och Danny som kom :D. Men ingen erik :(.
Folket börjar gå till sina platser igen medans vi står kvar. Jag vill ju träffa Eik. Hoppet är det sista som lämnar människan (haha internskämt).
Men sen petar någon på mej för att stefan går ut till vägen och pratar i mobilen. Omg det kanske är erik som kmr tänkte jag. Jag går ut och kollar och rätt som det är kmr det en vit audi tt och jennie blir happy face.
Erik snurar lite med den sjukt fina bilen och kör in på området. Erica dog när han kom å när han körde in på området han han inte ens stänga av motorn innan alla stog om hans bil för att få en underbar ERIK-KRAM.
Jag fick min kram och en kram bild :D. Tack Sandra ÄLSKAR den!
När killarna soundchekat stack dom till hemma hos vinnaren. Böög!
Sen såg jag inte dem mer innan allt började. Efter att det var slut och killarna hade ägt allt och alla på scenen stack vi till hotellet. Blev även bilder och kramar då också :D. Sen åkte vi hem och typ sov. Självklart blev det ännu en kväll med lite iluminati prat. Tror ni inte tjejen i ramsells och love generation gör iluminati tecken med. Jag stina och sab dog! Så sjukt.




Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove











Måndag 2 Augusti
Vi vaknar går upp stressar hinner inte käka frukost om vi ska med bussen. Vi missar bussen så vi hinner äta frukost. Sen drar vi in tills  stan :D. Är där vi halv 10 vi bänkar oss utanför hotellet och sitter där tills grabbarna kmr xD.

Man måste ju komma på något att göra annars sommnar (jag) man xD


- ALLTID REDO!




Danny och Matte kmr la vid 12-12:30. Det blir prat prat och kram kram.
Bara de bästaste tjejeorna med matte danny och stefan :D..Hahaha jag dör när vi står och pratar ringer det i dannys telefon å rätt som det är han bara - men han är bög! Är man så så är man bög. Av alla ord han kan säga säger han bög! Hahah alla tjejorna dog av skratt!
Sen när vi pratat klart å dem åker sätter vi oss och väntar på superman(Erik). Stina Emma och Sandra måste gå vid 13:30 tror jag den var :(.
Erik kom ut vid 14:15-14:30.

E- Hej vad gör du här? :)
J - vad jag gör här? Jag väntar på dej. Bla bla bla
E - Söt du är bla bla. Ja blev lång skön tuplur blev lite sent igår xD. Bla bla
Sen kom en annan rixtjej och störde sen kram och sen hejdå.
Pinsamt som det var så hade ju mamma självklart parkerat typ några bilar ifrån honom så vi gick när han gick haha stackarn måste trott att vi följt efter honom.

Tack tjejer för 6 underbara dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0