Bingolotto med Teuta och E.M.D 1 mars 2009

Ja i söndag bar det då av till Gbg. Först för att träffa brorsan och sen för att träffa Teuta för första gången irl. Sen så började det att strula stackars Teuta hade kollat fel på den dära knaws tavlan där det står när tågen avgår och kommer in. Hon missa tåget och skulle möta mej vid tåg centralen halv 5 klockan blev halv 5 den blev 5 den blev halv 6 då ringer hon och gråter och jag blir alldeles gråtfärdig jag med men jag sa att det skulle ordna sig. Teuta kom ca 18:04 vi letar och sen hittar vi varandra och MAMMA kramar henne innan mej Jag bara Jaha vem är det som Teuta ska gå på bingolotto med mej lr mamma hmm? tänkte jag haha.  Jag brorsan och mickan med barnvagn rusar till spårvagnarna medans mamma pappa och teutas brorsan står kvar och pratar med varandra. Vi får vänta ca 4 sekunder sen kmr spårvagnen.  Vi sätter oss och jag ch teuta pratar på som om vi inte har gjort annat att kännt varandra. Sen när vi hoppar av frågoar vi 2 personer om dem vet vart bingo huset är och dem vet och vi kmr dit. Sen så hjälper brorsan oss in (TACK). Vi hänger av oss jackorna och hhittar en kö med människor och vi tkr den ser bra ut så vi ställer oss där haha. sen så fick man säga sitt namn när man kom längts fram och vi sa vårt namn sen kom det någon och hämtade oss och han bara:

Han - Jätte snällt att ni ville komma endå även om killarna ställde in
Jag  - Va !ställde in ?! du skojar!
Han-  Nej
Teuta - Ta det lungt han skojar bara
Jag-  Nej dem ställde inte in du skojar?
Teuta - Lugna dej han skojar

Sen vissade en tjej oss platserna och sen sa han att vi inte kunnde sitta kvar då sa
Jag - haha nu skojar du igen men det var inte så kul
Han - Nej nu menar jag allvar
Jag - Jaha men asså vi vill sitta här
Han - Jag ville bara vara snäll och visa er dem lediga platserna jag tror ni ser bättre för det ska rulla en kamra här där ni sitter.

Publikvärmaren sa: nu ska ni får se hur det ser ut i de svenska hemmen. Jag fattade värkligen ingeting jag bara va? Men så sa Teuta nu börja det. Så skulle Lotta presentera Robert Wells men innan hon gjorde det så sa hon asså jag vet att ni gillar E.M.D men vänta med att skrika tills jag har presnterat Robert Wells också. Jag fattade typ inget då heller. Så jag tänkte så kan hon ju inte säga vi är ju i sändning. Men det vissade sig att vi inte var i sändning. Det var bara test sändning haha.
Vi flyttade upp och bingolotto började.
 När det hållt på ett tag så peetar teyua ivrig på mej så jag kollar på henne och så pekar hon på ingågnen där vi kom från. Vilka kmr gående där??
JO 3 OTROLIGT SNYGGA HETA UNDERBAR KILLAR VID NAMN MATTIAS DANNY OCH ERIK!  Ja bara OMG vi fick ju inte säga något heller eftersom vi var under sändning så det var liksom ERIK HÄR ÄR JAG fick jag skrika tyst inombords.
Sen presenterade Lotta killarna och vi skrek som aldrig förr. Haha jo jag har skrikit så förr. Men iaf killarna sjöng och det tog slut. Teuta bara Danny gå inte och jag  Erik ERIIIIK Jag vinkade som en liten jag vet inte vad sen ville jag ju vissa han hur bra jag tyckte uppträdandet var. Så jag fick tänka snabbt. Så jag kom på en mega bra plan den löd så här: Gör tummen upp och hoppas han fattar hur bra det var. Jag gjorde som min smarta hjärna (not) bad min hand göra och Erik svarade tebaks med tummen upp. Jag tror inte han fattade haha. Teuta bad Danny prata med Dafina men han han bara säga hälsa sen kom det en gubbe och drog iväg honom. Sen satt vi där och kollade tills det slutade Sen åkte vi till Stationen och jag hoppade på tåget och hon åkte bil hem.

Dagen blev av och slutade bra även om det strulade i början. Men vi fick iaf se dem och höra Baby Goodbye live. Jag säger det hör den Live och den är 1000 ggr bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0