Danny 26 april 035 2011

"Cassandra Cassandra baby i find myself so often daydreaming 'bout us baby what we could have been"

"You and I through the night"

"You're my only desire"

Kunnde inte sova natten till tisdagen asså måndagen den 25 april (hehe), så jag dygnade. Trevligt trevligt eller inte.
Gick la upp vid typ 05:45 sen åkte jag och mamma in till sjukhuset. Å de skulle börja ta prover på mej vid 8. Vid 10 var jag klar. Sen åkte jag och mamma ner till stan tog en fika shoppade lite och sen åkte jag till min farbrors lägenhet och tänkte att nu kanske jag kan sova några timmar innan emma och sandra ringer. Men nä det hann jag inte hahaha. Så de ringer och sen mötte jag dem i stan. Å ja nu skulle vi spendera många timmar i stan innan 035 öppnade. Så vi hade det mysigt och det berättade vad som hade hänt sen vi skiljdes i gbg och ah vi bara hade det mysigt. Sen öppnar äntligen 035 tvilllingarna nilsson kmr lovisa teuta och victoria kmr. Förbandet börjar spela och sen börjar ÄNTLIGEN DANNY!  Wiiiie :D. Han börjar sjunga "HEY" från "Heart Beats". Jag trodde aldrig jag skulle få höra den live så jag blev as glad :). Sen kommer jag inte ihåg i vilken ordning han sjöng låtarna men han sjöng  "hey" "just like that" "cassandra" "if only you" "in you eyes" "in the club" och sen i slutet någon till som jag inte vet vad det var för någon kännde bara igen den haha. Ja det hände inte så mycket mer sen. Vi såg när han hoppade in i bilden och åkte till hotellet. Haha vi (lovisa jag sandra emma erica och felicia) stannade dannys dansare påväg till hotellet och tog kort med dom. Lovisa tror hon blev kär. Å sen försökte dansarna och dem de gick med lura oss eller de försökte bli av med oss för saktade ner farten haha. Å min teori är att de saktade ner farten för att vi inte skulle veta vart hotellet låg. Men vi såg vart bilen som danny åkte i svängde. Men det visste la inte dom. Men vi gick till donken ist och jag hann inte vara där spec länge innan min taxi kom :P. Sen när jag kom hem så slocknade jag typ direkt för då hade jag varit vaken ca 26 timmar i sträck :/.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0