Danny 30 maj 2011 Liseberg

Det var gryyyymt! Helt sjukt!
Visst saknade jag erik och matte med det var sjuukt bra SMOKING HOT iaf.

Dagen började iaf med att jag vaknade gjorde mej klar och så körde pappa in mej till stan vid typ halv 2 så jag var där inne till 2. Där träffade jag emma sandra emma och frida :) Mys. Jag köpte biljett sen gick vi på tåget och sen var resan mot göteborg igång. På stationen mötte karro oss och sen väntade vi på sab. Sab kom och vi gick till spårvagnarna. Sen när vi kom fram chekade vi scenen och sen gick vi å käkade. Jag emma och frida åkte AtmosFear å den är inte läskig. Sist jag var på lisberg med mina kusiner tyckte både jag och min kusin att höjdskräcken var läskigare än atmosfear...Man ba okej knas. Men tebaks till konsären. Tiden gick asfort så helt plötsligt var klockan 20:00 så det började och sen slutade det bara sådär poff :(. Det sa kanske inte ppp men PANG PANG iaf. Sen signering haha danny var så söt

D: "varför ser ni så solbrända ut?"
S:"vi kom från Turkiet i torsdags."
D:"nej, ni kommer från Halmstad"
J: "ja det gör vi oxå"
Hahaha söte

Blir kanske danny på lördag igen och då ÄR lovisa MED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0