ED Halmstad Teater 14 April 2011

HEELT SJUKT UNDERBART!
Gick upp gjorde mej iordning vid typ 3 kom pappa sen åkte vi la in till stan vid halv 4. Mötte upp emma sandra erica felicia marika och jennifer bakom teatern typ xD haha. Sen satt vi där och bara pratade i solen och stina kom med (mys).6Sen kom EMD på framsidan eller oj menar E D matte var inte med p.g.a personliga skäl
(sänder 511 tankar till dej). Erik gav mej världens goaste och halvlångaste segersted kram så jäävla underbar! Efter att vi kramats och streat teams människorna + ED gått in gick jag emma sandra och stina till 035 och hade sköj. Sen kom även emma och frida kul kul :).

Sen blev klockan ED time. Vi gå in sätter oss på våra platser och det var en liten knas känsla att bara få alla blickar på sig när man går och sätter sig längst fram :). Vi väntar typ 10 min som går as snabbt sen börjat det.
BA DA BOOOM FOOOOOOOOOR YOOOU (fast lungt tempo). Så jävla underbart som jag väntat. Sen körde de massa låtar pratade lite om matte och fick hela teatern att hälsa till han. Sen dödade erik de flesta med att sjunga wherever you are som sagt han dödade mej från första pianotonen. Jag börjar stor lipa
(den betyder så sjukt mkt för mej) stina lipar emma sandra och lovisa lipar med danny lipar nästan oxå :(. Alla utom erik lipade. Okej inte alla men de flesta som fattar tror jag grät. Snutte lovisa lipade även när låten var slut och fortsatte en extra låt och nästan jag med faktist hehe. Men gud kvällen var as bra.









FAST jag dog (NEGATIVT) åt halmstad publiken! 80% var UNDER 10! Asså det borde vara typ åldersgräns för de små förstår inte när man blir HAPPY och bör ställa sig upp, å de gör ju inte  som vi andra utan sitter kvar och bara förstår inte varför alla andra står upp.

Sen var det typ hejdå till tjejerna ochsen åka hem med mamma och mormor. Såg segerstedt en sista gång genom ett fönster oxå så jääävla fin han ÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0