EMD Burlöv 26 feb 2011

Japp. Det var EMD med sandra emma och stina i burlöv/skåneland som gällde i helgen. Mycket mys. Vi gick och la oss  01:30 för att sedan gå upp vid 05:00. Man var ju lagom pigg då. Jaja. Vi gick upp gjorde oss färdiga och sedan gick vi tågstationen i halmstad haha. Hoppade på tåget å hade det mys. Sen kom vi till malmö station. Köpte biljett till pågatågen och snackade med en trevlig biljett gubbe...fredrik tror jag han hette.
Han ba "men varför åker man från halmstad till malmö för att shoppa på burlöv center?"
Jag ba "det är ju EMD! Vi ska inte shoppa.
"
Han ba "ahaa då förstår jag"
Å asså det var typ ironi.
Sen  fixade han allt sen fick inte sandra någon växel tillbaka så emma gick in igen och sen när hon gick ut hörde man ba "häälsa däänny" HAHAHA.
Sen gick vi på pågatågen och det är lite kul för det är typ nytt i malmö nu så de är typ wannabe stockholm med tunnelbansmojs fast det är typ vanliga tåg tror jag. Knas iaf. Å värsta high tech på väggarna med höhö xD. Men vi hoppade på pågatåget och sen hoppade vi av vid burlöv center stationen. Sen gick vi in letade upp scenen å det var typ 2 st där. Så vi ställde oss vid scenen och så säger han som bygger upp den eller fixar den ba
" ni vet att det inte börjar förens 1 va?" vi baa aah :D. Då bara skaka han på huvudet och skrattade lite. När vi lagt sakerna vid scenen gick vi å köpte frukost hahah. Sen gick vi runt lite till sen satte jag och sandra oss vid scenen, när vi susttit där ett litet tag hör jag ett förvånat " hej vad gör duu här?!" Det var en fin segerstedt som kom och krama mej! Jag dog!
HAHAHAHHA nää nu skojar jag.  Det var min farbror som kom. Ååh aah jag svarade EMD å jaa det kunnde han ju tänka sig xD. Men ofta man åker till skåne för att träffa släkt som bor i samma stad :P.  Jaja. Sen så blev det vänta vänta vänta. Å sen börjar det. Tror du inte erik kmr upp och käkar en banan då? :O HAHAHAHAH sötaste ever. sen sjunger dem å sen ba vad vill ni att vi ska spela?,
jag ba: "gangsta´s paradise..."
e: "det var någon som sa gangsta´s paradise här..."
d: "något som EMD tycker om att göra det är att göra bort sig i köpcentrum..det är bland det bästa vi vet..äääh så vi ska göra bort oss nu..det är tanken"
m: "är det jag som börjar?"
hahah såå sööta!
De sjöng  jennie let me love you  och gangsta´´s paradise alone baby goodbye
Sen blev det signering och kön var enooorm! Erik spelade någon ann låt också :P. Så jätte fint var det :) Sen gick M och D. Å det var som i kungsbacka folk följde efter. Sen stog vi ute och emma och sandra pratade lite med malmö och sen gick vi till pågatågen tog det till trekanten tror jag det hetta, sen gick vi ner i någon källare och så köpte emma sandra och stinis lite billigt smink haha. Sen gick vi tebaks till malmö central skulle köpa biljetter. Så kmr vä där gående å sandra ba OMG! Å jag tänker MD vart? men jag ser bara malml så vi hälsar på dem sen går jag och stina och köper biljetter till henne. Eller aah vi gick till pressan och skulle köpa biljetter men det gick inte där så då skulle vi gå till någon rese centrum som de typ hade där. För att komma dit var vi tvugna att gå förbi sandra emma och malmö. Å när vi går mot dem ser jag malmö tjejerna emma och sandra och 2 killar står och pratar och samtidigt som jag ser det ser jag att det är matte och danny och danny står och kollar på mej och stina går mot dem. Samtidigt som jag ser att danny kollar på mej säger jag omg och gör typ en piruett mitt på stället, sen ba luugna ner dej jennie och så går vi fram och tjena på er typ :). Allt detta hände på typ 2 sek. Vi står där lite och pratar tar någon bild och matte visar bilder på sin mobil och sen ba börjar han och danny asgarva såå sött. Sen skulle de gå till tågen så det blir kram kalas och sen går dem. Så då går vi och köper biljetter. Sen mötter vi dem på pressan för stinis skulle ha färdkost men låter de vara. Efter att stinis har betalat ska vi kolla vilket tåg hon ska med..Vi går till den stora tavla och kollar och vem tror ni står framför oss då? Jo matte och danny och det märker vi när vi typ står där och kollar. Sen går de till sitt spår och följer stina till sitt och m och d går ner där vi ska gå ner oxå. Så de trodde säkert att vi för följde dem men det gjorde vi inte utan det visade sig att stinis skulle med samma tåg som  m och d. Så vi säger hejdå till henne sen skulle sandra vara smart så vi skulle gå upp får en trappa för att ta ett snabbare håll å då var vi tvugna att gå förbi m och d. Så vi går förbi som att det var helt vnaliga people. Sen när vi kmr upp var det fel så vi måste gå ne och förbi dem igen. Så det gör vi sen åker vi upp kollar vilket spå vi ska till. Då ska vi till det som är på andra sidan som det stina ska med. Asså ska vi ner igen så stinas går på 3a och vårat 4. Så det är på samma perrong. Såå pinsamt att vi måste ner igen. Så vi tar rulltrappan ner och vem kmr på motsatt rulltrappa och åker upp om inte Matte och Danny
dem ba  "hej hej :)"
 sandra ba "sikken  tajming" xD.
Vi står och pratar med stina ett tag sen kmr vårt tåg så vi säger hejdå. Sen när vi gått på tåget så ser jag att Matte och Danny kommit ner igen så jag ba ååh där är dem och pekar å alla i tåget måste trott att jag var knas..:/. Sen jag ba vart är sandra? Å då hör jag någon skrika STINA KOLLA I DET FÖNSTRET JENNE OCH EMMA SITTER så ser vi stina och vinkar till henne. Sen ser jag någon lång stå och vifta med armarna å vem är det? Jo Danny har alltså hört sandra och letar upp vårt fönster och vinkar oxå. Sen vänder sig Matte och så börjar de vinka som galningar till tåger rullar iväg. Såå jäävla söta dem var. Asså gud den dagen var så sjukt jävla bra!!
Älskar dem!

Sen på kvällen kom vi hem och vi hade hört att Daniel Norberg var i halmstad så då passade det ju bra att vi skulle gå ut och festa som vi redan bestämde på fredagen. Så vi gick hem till lägenheten fixade oss eller ja vi skulle fixa oss men jag somna i soffan till mello HAHAHAHAHA xD. Men sen vaknade jag igen så vi var klara runt 00:00 så då gick vi ut. Vi gick till the corner och hade mysigt. Å jag svär vi hade inte varit där längre än 15 minuter å så har vi precis beställt vad vi ska dricka tror du inte de börjar spela IN THE CLUB DÅ! ALLA 3 DOG samtidigt och fasen vi ägde dansgolvet tro det eller ej. Hahha fy fan! Sjukt vi fattade typ inte det förens dj:n bytte låt hahahha. Jaja sen dansade vi lite till och sen mådde emma illa så vi gick hem. På vägen hem mötte vi 3 eller 4 killar som vi pratade med...det enda jag kmr ihåg var att de tyckte att in the club var bäst i mello att det inte lyssnad så mkt på EMD och att den ena hette daniel xD. Sen vet jag bara att jag var trött och somnade i sängen. Sen vakande jag till vid 06:00 och sen vid 13:00.


Helgen var grym å shiiet lördagen kunnde inte blivit bättre. Förövrig såg vi inte daniel :P.

Söndag ja då mådde man ju som man gjorde så det blev slappe dag i lägenheten och EMD i minuten kl 20:00. Sen hem till slättis och nasa.
Tack tjejer för en asum helg.
Saknade LOVISA ÄCKLIGT MYCKET ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0