EMD liljas bil växjö 8 mars 2011

Jag vaknade och typ gjorde mej färdig tills pappa kom hem efter jobbet. Sen körde han in mej till stan där vi hämtade emma och sandra. Sen kom bussen vi hoppade på det och det var en rätt mysig men endå sjukt otroligt fööör långt buss resa. Okej har åk buss mkt mkt längre men nu var det till EMD då vill man fan inte vänta i hundra år för att komma fram..Jaja vi kommer fram vid typ 17:12 iaf. Tar bussen till stinis lämnar våra väskor fixar oss lite och sen kör hennes pappa oss till liljas bil. Stina har kommit på värsta planen som gör att jag får skulden om hon inte kmr in p.g.a 18-års gränsen. Så vi pratar igenom den snabbt påväg till dörren. Så går vi in å säger dem något nääe. Utan det är bara
- Hej och hjärtligt välkommen.
Vi ba :O ööh tack..( så as förvånade). De bad inte om legg och sa ingeting bara hälsade oss välkommna.
Men det var ju brao. så vi gick in hänge av oss jackorna. Mötte erica och felicia sen kom teuta och victoria. Det var precis som en vanligt signering bara det att alla hade typ klätt upp sig. Sen bjöd liljas bil på mat kyckling sallad och tårta haha. Sen blev det ju lite dricka med :) Sen var det sammma vakter som halmstad/motorhalland. Men nu vågar de inte säga något. Nu är det bara en anna jobbigt tjej vakt. Asså ibland blir man ju fan störd på tjej vakter. Det kan vara så sjuuukt mkt jobbigare än kill vakter xD. Hon typ bara drara iväg dem när de ska gå. Å hon typ tjatar på matte, hon värkar inte fatta att han står och PRATAR med en som liljasbil snubbe. Så naej jag bli nästan lite irriterad på henne..!Men men de sjunger jennie let me love you, alone, all for love som vi får hjälpa till men för det hade glömt texten baby goodbye och sen får vi danny att sjunga lite på in the club. Men han  tror han blir diskad så ist för att danny sjunger så börjar matte och sen fortsätter vi och sen sjunger han från det sista hit the street och till refrängen mkt mys var han. Å från ingënsatn måste jag bara tilläga att jag är helt lost på spelningarna. Jag vet inte riktigt vad jag säger. Det blir ju lite fel ibland..Så jag har kommit på att jag tror att min hjärna är frånkopplad från munnen. Meen signeringingen nu då. Den var mys och jag emma stina och sandra gick upp samtidigt. Vi var cp eller jo alla 4 var det. Men liksom ofta vi står ocj sjunger  och bara säger "hello my name is bobby and this is my hobby" liksom bara sådär..Efter signeringen blev det som vanligt när det finns hellium ballonger "hellium prat". Hahah söte danny lärde teuta hur man gjorde :P. Efter att allt var slut letade jag emma sandra och stina upp erica pcj felicia och sen gick vi hem till stina. Asså vi GICK hem till stina GICK. Mina fötter gjorde så sjuk ont så jag tog av mej skorna...det resulterade till att sockarna gick sönder och så fick jag 2 STORA blåsor på fötterna SOM ALLTID när jag har nya skor...ILLA att jag aldrig lär mej!! Nör vi kommit hem till stinis käkade vi och sen typ sov vi HAHAHA. Emma och felicia somnade la inte förens halv 3 eller något. Å fy fan aldrig mer att jag sover med emma när hon sitter vid datan. Hon höll på exakt heeeela tiden. jennie din mobil vibrerar heeela tiden HOHO jennie den låter. Så när hon hållt på så i 511 år jag bara NEEEJ DEN ÄR AV STÄNG VAD ÄR DITT PROBLEM hahah. Jag var trött...Sen när vi vaknade var stinis galen hon satt och sjöng å sen var hos hos"tandläkarn" innan skolan. Höhöhö. Sen när vi var klara åkte vi till centralen och satt där och väntade i några timmar sen visade de sig att vi missad E/M med 20 min för att någon var slööö :P. Jaja spela roll dem var mys dagen innan. Haha å danny hahah sa en sak som jag inte trodde man fick säga men det har vi som en heemlis.

Tack för 2 underbar daagar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0