Göteborg, Disco och Rixfm

Lördag 14/8
Dagen började med lite shopping med mamma :) Bra att hon är med och betlar xP.
Sen vid typ 13:30 så hämtade vi stina på stationen. Sen körde vi hem jag ville ju till skönevads marknad men det blev stressigt för vi kom på att vi ville till gbg på discot. Så love snackade med erica och vi fick sova hos henne :D

Vi kom till gbg erica rojin och lovisa mötte oss på statioen. Sen drog vi till discot direkt. Vi hade asså med våra väskor jag och stina. Haha det var värsta vakter å sånt som skulle kolla i väskorna och kroppsvisitera oss och skit haha. De tog stinas plattång och mitt shampo :O. Men vi fick tebaks det när vi skulle gå hem...Det slutade vid 1 kanske. Så vi var la hemma hos Erica vid 2-3. Sen skulle vi ju upp tidigt och lols som är trött somnade i ericas säng och det gjorde jag och stina med. Då var det alltså bara en fotölj över..så erica och rojin tog den(A). Söta dem är. Fast de sov ingeting :(.
Söndag 15/8
Mobilerna ringde 04:00 vi gick upp och fixade oss. Sen var vi vid scenen vid 05:00 kanske. Precis innan vi kmr fram hör jag sabinas röst jag ba whut?!. Sen kmr vi fram efter typ 4 steg å så år daf sab tot och vic där. Tot reser sig upp och jag får världens goaste tota kram. Den var efterlängtad!
 Jag svär jag har aldrig i hela mitt liv väntat så länge på E.M.D. lr någon annan artist. Jag hade inte käkat frukost heller det var bara rojin och erica som gjorde det innan vi stack. Så ja efter 1 mc toast 1 redbull 1 cola ½ ben och jerry och ca 5 timmar senare hade jag tappat min mobil trodde jag. Så jag ringde den och hörde att det ringde så jag spelade in ett röstmojs på min sån grej när man inte svara röstbrevlåda lr vad heter det? Jaja man hör inte vad jag säger för jag skrattar så mkt så jag nästan gråter var helt flumm. Trodde mobilen låg i väskan så jag gick dit och kollade men hittade den inte. Sen ba va de en tjej hon ba vad letar du efter jag ba min mobil. Hon ba aha är det den som ligger där? HAHA så hade jag lagt den på bordet och gått iväg bara knas. Som tur var är EMD fans snälla och inte tar mobiler hihi. Sen bara satt vi där och väntade på att de skulle släppa in oss. De jävla grejerna öppnade inte förens 1. Först då fick man springa till scenen för att ta plats. Vafan gjorde i där 05:00 cå? Men sen tyckte jag de resterade 4 timmarna flög iväg för sen började det.



De var nästan samma som halmstad
Ramsells
Rebound
Love Generation
Erik Grönwall
Erik Hassle
Anders Fernette
Apollo Drive
Broken Door
Darin
Ola
E.M.D.

Självklart sparar ju rixfm de bästa till sist å då hade jag la bölat mej igenom ander fernett darin och ola å när dem finaste kom kunnde jag ju inte bara sluta böla. Så jag bölade från de att de kom ut på scen tills jag kom till hotellet. Där fick jag reda på att jag missat dem. Men så satt vi och väntade och sen såg någon erik å jag börjar böla igen å sen fick jag en kram av finaste.

Erik: Varför står du här och gråter?
Jennie: För att du är såå JÄVLA UNDERBAAR! *i kram*
Erik: Nej är jag ju inte...jag är en idiot
Emma: Du är superman erik
Jennie: NEEEJ det är du inte du är ju SUPERMAAN!
 
Sen satt vi(jag lovisa och stina) och väntade lite till vid hotellet sen tog vi spårvagenen till centralen å åkte hem.
Tack alla för ännu en EMD dag


Goa gubbar xD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0