Halmstad 2 Augusti 2009

Lovisa kom redan dagen innan för att slippa köra fram och tillbaks till knäred i mörker regn och blåst typ.

Men nu hoppas vi till söndagen.

Vi vaknade vid 8 lr kanske 7 gjorde oss i ordning och stack till stället där vi skulle vara. Var la där kvart i 9 kanske. Nej asså det är rätt sent. Jaja jag vet inte när vi var där. Men när vi kom fram så var det iaf 2 tjejer där i växjö fick jag veta att dem heter Vicki och Christina. När vi kom så sa vi typ hej och sen blev det att vi passade deras platser när dem gick iväg och tvärt om. Sen så satt vi där och väntade och väntade och väntade och övade på Baby Goodbye dansen haha. Vi hade inga käppar men ett långt paraply så love tog det. Sen när vi suttit där ett tag till kom det att par sjöman fram till oss och frågade vad RUN EMD var för något. För jag och love hade ju självklart tröjorna på oss. Så vi sa att det är ett band å då frågade sjömannen vad vi gjorde jag bara dem sjunger och dansar. Jaha dom så ni är inte med? Nej det är vi inte sa vi då haha. Om det blev krångligt trodde han alltså att vi var medlemmar i EMD vi hade kunnat vara såna hära som Ramseles är sjunger i bakgrunden haha.

Sen gick sjömännen och sen bara satt vi där. Sen kom mamma med vatten och kexchoklad. Sen satt vi där igen och efter ett tag ringde mamma.

- Hej vet du vem jag har stött på?

- Neej säg inte det...neej

- Jo dem kom ut från grand precis när jag kom ut. Så jag ropade på dem och frågade om jag kunde få överraska mina tjejer för dem har varit vid scenen sen 8 och väntat på er.

Haha självklart fick hon kort med grabbar och en pytte film. Erik trodde han tog kort men filmade haha med raska steg in mot stan. Jaha men det skulle inte vara så himla lätt att gå ifrån nu för var klockan var runt halv 12 och det hade börjat komma folk. Helena hade också kommit. Men vi pratade med christina och vicki så dem passade vår platser medans vi gick till Mc Donalds och köpte mat. Jag vet inte vf vi tog det hållet vi gjorde men trodde la att det skulle gå snabbare så vi kom från scandic. Å vi har pratat lite jag och love (för helena är inte jätte intresserad direkt) i mellan att tänk så ser vi dem inne i stan å sen i nästa sekund nä det gör vi inte vrå skrämmer vi upp oss själva. Sen när vi kmr vid banken så ser man Mc Donalds och uteserveringen och lovisa säger.

- där är dem Jennie

- Va vart?! Haha å vad rolig du var

- Nej men jag svär dem sitter vi Mc Donalds där *pekar på dem* kolla!

- OMG dem sitter där

Medans vi går mot mc donalds så börjar jag få lite svårt att andas EMD sitter ju faktist där med några fans kring bordet typ. Ålovisa får också lite svårt att andas och hjärtat börjar slå snabbare. Smart som jag är säger jag att vi går bara förbi dem. Vi låsas att vi inte ser dem vi beställer mat och sen säger vi hej. Ihop om att det inte skulle vara några fans kvar lr någon enstaka. Jao vest när vi står och beställer mat ringer en kompis och säger att EMD sitter utanför Mc jo jag vet jag är beställer mat där just nu. Sa jag då. Men sen när vi skulle gå ut och säga hej var dem borta..Buhu fick sedan veta när vi var tillbaks vi scene att dem hade gått till hemköp. Jaha vrf gick vi nte dit?

Men men efter maten gick vi till scenen. När vi kmr dit står det en mamma och hennes dotter kanske lr barnbarn på en bit av vår plats. Så lovisa gick fram och förklarade vänligt att dem stog på våran okats och om det kunde vara snälla och flytta på sig. Men som ni vet är mammor värst och hon sa

- Nej nu står vi här

L - Men det är våra platser vi har varit här sen imorse och ni kom nu ni stör på min kofta med som visar att vi passar den platsen till en kompis.

- Ja men om det är din kofta får du ju ställa dej där din kofta står och inte där du står nu.

Det är ju jätte enkelt för lovisa att ställa sig vid hennes kofta när den tanten står på hennes kofta. Men sen gick mamma och jag fattade på henne som att man inte kan pass platser åt kompisar. Okej men vrå kom det då 3 kompis till hennes dotter och ställde sig bakom henne då? Dem försökte iof tränga sig in vid oss men då var vi redan på krigsstigen så det var inte lönt. Haha. Men jag stör mig så sjukt mkt på mammor som tror dem äger hela jävla platsen där fansen står. Dem tänger sig och har sig. Dem tar till alla medel. FY PÅ ER MAMMOR! Sen någon gång där efter kom marika.

Jaja sen börjat det äntligen och då har jag fått en kusin framför mej(aj då).

Men som sagt det börjar och zillah och totte kom och det gjorde typ samma som i töreboda. Sen kom starpilots och dem gjorde nästan samma som på rix i kristianstad sen kom svampbob och hade godis regn. Sen kom alice och sjöng sen var det tidnings/godis regn igen. Sen pratade zillah lite och sen kom dem talang personerna och sen kom ÄNTLIGEN EMD! Dem sjöng Youngblodd jennie baby goodbye. Matte sjönt lite av in overtime erik sjöng lite av i can´t say i´m sorry och danny sjöngt lite av if only you feat Alice haha nu är dem inte inordning för jag kmr inte ihåg hur dem sjöng riktigt. Sen när EMD var klara så kom alla artister upp och sjöng sommar tider.





en var det dags för autografer. Ja det var som det var

i Töreboda man fick tränga sig fram. (siken tur att vi redan stog längst fram då). Så där stog vi medans dem gick fram och tebaks 2-3 ggr och vi hade fått vad vi ville. När Erik kom fick han armbandet och han kopplade nog inte riktigt att han hade fått ett likadan av mej innan. Fast detta var nu silverpleterat så nu skulle det inte färga av sig. Det sa jag och han bara å tack så fint.

Sen kom matte och jag frågade om en kram men han bara

- nej tyvärr det går inte.

Så skrev han typ 2 autografer och sen sa han

- Lr jo vi kan försöka

Så jag fick en liten kram så sött.


Sen gick han vidare och så väntade vi och så kom danny och skrev på min arm. Så bad jag han hälsa till teuta i mobilen å så blev han lite förrvirad för jag var förrvirad haha. Sen sa jag

- Danny kan jag få en kram?

D - NEJ inte du...det är klart du får en kram *kraam och puss på kinden*


Nej inte du det går inte att förklara hur han sa det. Men ni som följer EMD vet hur han låter och ser ut när han säger det.

Sen när vi som sagt fått det vi ville ha gick vi därifrån. Vi sprang inom min lägenhet snabbt och hämtade 2 gosse djur (vadå diss mot en utav dem) sen satte jag och lovisa oss vid busskuren mitt emot grand hotell. Medans marika sprang tebaks till scenen och hämtade sin tröja som hon glömmt där. Å då kom det fram en luffare till busskuren som letade burkar å då hade jag en tom som jag gav han. Det var en hel krona i panr. Så då blev han glad och satte sig och pratade med mej. Ja du han hade jag kunnat vara utan faktist. Men vi satt där och han pratade om att han hade varit nere på stranden och massa å så undrde han vad vi hade gjort. Å så sa vi att vi hade kollat på EMD. Han bara EMD vad är det för några. Så berättad jag å han bara

- Ja fan dem vet jag vem dem är.

Så pratade vi lite till och sen bara ja jag är för gammal för EMD jag vet inte vilka det är så förklarade jag igen han bara

- Ja fan det är ju dem. Det vet jag vilka det är.

Haha han var annorlunda.


Sen kom typ marika och vi väntade lite till. Sen kom det en nickelodeon bil. Vi bara omg. Å självklart var ju EMD i men dem körde bara förbi och matte vinkade så sött. Så vi bara å nej dem lurade mamma dem käkade bara på grand dem bor på det andra hotellet. Så vi började gå efter där bilen svängde in men vi ändrade oss snabbt. Dem kunde ju faktist försöka lura oss. Så vi gick tebaks till busskuren och vilken bil kommer då inte från samma ställe igen?? Jo nickelodeon bilen med EMD i å när dem kör förbi oss igen stärker sig danny över hela baksätet så han kmr till den sidan vi står på och vinkar å erik vinkar med.

Sen kör dem ett till varv runt kvarteret. Sen kmr dem igen och jag bara

. Jag kmr sitta kvar tills dem går av bilen. Även om det kmr bli ikv.

Så kom dem igen men vände bara bilen och ställde sig vid grand och gick in.

Då gick vi över till andra sidan och frågade han som körde nickelodeon bilen om han bara kunde vänta lite så vi fick ge dem våra gossedjur. Men då s han bara dem kmr ut igen. Sen körde han haha. Han hade rätt dem kom ut igen men inte samtidigt. För först kom det en bil som hämtade matte. Så då passade jag och lovisa på.

Vi bara

- Matte..vi ville bara ge dej dem här *ger han gossedjuren*

M - Å tack är dem till mej båda 2? Ska ni inte ge dem andra killarna något??

J & L - neej.


(Matte åkte iväg med den bilden haha)

Så det var ju bra då slappa vi dissa 1. Vi dissade 2 det känns bättre på något sätt haha. Sen väntade vi och väntade och marika gick och köpte nya biljetter hem för hon ville inte missa erik och danny,

Sen så kom plötsligt snäckan och gick in på hotellet. Så sa jag hej och han sa dej. Å medans han hade sagt hej och gått in letade love förtvivlat i hjärnkontoret efter vem han var, hon kände ju igen honom. Så jag sa att det var snäckan å det visste hon ju. Sen kom det lite mer fans så var kanske 5 lr något. Så kom erik och danny gåeden mot receptionen typ så då ropade vi ut erik för det var 2 fans som ville ge honom en present. Så då kom han ut och satt på trappan med oss och pratade i typ 15-30 min. Det var underbart!. Å han hade mitt armband på sig så han ahde alltså satt på sig det efter signeringen och så sa jag tack för att han hade det på sig och det gjorde mej jätte glad. Så svarade han

- Ja nu är det ju silverpläterat så nu kan jag ha på mej det hela tiden :D.

Sen satt han ju som sagt och pratade med oss. Å då frågade jag om han körde hit men samtidigt som jag

sa det så hörde jag hur dumt det lät. Så jag tänkte tyst för mej sj men dumma jennie vrf kan du inte vara tyst. Men då sa han

- Ja den står här på parkeringen.

J - får vi gå och kolla på den?'

E - ja gör ni så.


Haha så vi gick och kollade på den efter att erik gått in igen..och att vi fick höra danny be hotell personalen att göra sitt jobb. Å jag förstår han. Får eftersom inte danny kom ut gick vissa in. Även jag gick in med 2 små kusiner så dem kunde få sina tröjor signerade. Å vi var säkert 10 pers som stog där inne å så när är inne och ska be danny skriva på tröjorna säger han till personalen som bara står där och kollar på fansen

- Ni får gärna göra ert jobb

När han sa det vände jag direkt. Så jag inte blev "utslängd" det hade inte känns bra. Så jag gick självmant. Å då blev pappa lite knas. Han bara

- Så kan han ju inte göra det är ju hans fans. Han kan inte neka dem autografer.

Jag sammanfattar Pappa tål inte att bli dissad av Danny. Men när jag teuta pch lovisa blir dissade i båstad säger pappa att det är bevis på att vi var för jobbiga.

Haha nu fick han sj smaka på det och han blev sur. Haha

Sen gick jag och lovisa och kollade och tog lite kort på Eiks fina vita Audit tt.

Sen efter det gick marika till tåget. Lovisa följde med mej till lägenheten och vi hämtade hennes moppe. Sen när hon skulle köra ut från gatan typ så kommer ser hon att det kmr en bil som ska köra förbi henne fast det är en bit ifrån men hon låter den köra förbi för det kmr en bil bakom den med. Å gissa vad. Jo bil nr 2 är Erik så han såg ju henne och vinkar som en galning typ. Haha sött. Sen körde hon efter honom ett tag för dem skulle åt samma håll.

Tack för alla för ännu en underbar dag att minnas.







(Svampbob fyllde 10 år )

Kommentarer
Postat av: Lovisa
TACK SJÄLV!! <333 :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0