Helg med Tjejorna, Jennie 19 och EMD 24 oktober 2010

Vi börjar med helgen!

Fredag
Jag åker in till stan möter emma sandra lovisa och teuta på tågstationen vid typ 5.
Vi sitter i lovves pappas taxibuss :D. Väntar ju på smålands tjejorna (stina och vic) efter ett litet tag kmr dem. Alla hoppar in i bilen sen kär vi till Eurostop å handlar.  Stinis är rolig å ba
- åå är inte det de everstop??!
Haha sött.
Vi handlar som sagt sen hem till lovve i knäred. Vi packar upp allt å sen käkar vi å kollar idol/cirkusmöller/idol eftersnack. Å sen kollar vi typ tv till natten.

Lördag
Jag vaknar frågar vad klockan är å lovve ba 10:45.
Ja ba WTF VAFÖ LIGGER VI HÄR ASSÅ VI MÅSTE JU IN TILL STAN!!
Lovisa ba vafö?
Jag ba EMD  HOOHOOO!
Teuta ba EMD e imon ju!
Jag ba Ååh ja juste
Sen vaknar vi å emma stina och lovisa fixar med mitt paket höhö det tog typ 3 timmar så jag och sandra somnade när inte sandra hjälpte till xD. Sen spelade vi guitar hero. Måste bara säga att jag ÄGEER på det xD.
Vi åt öppnade presenter kollade tv å sov typ.


Söndag
Jennie 19 & EMD EMD EMD
Vi kmr in vid typ halv 10 kanske. Malmö tjejerna är redan där men det visste vi haha. Men det finns platser vid scenen så det är lungan xD.
Å väntar börjar...Killarna skulle komma vid 2 men de kom seent p.g.a något. Höhöhö. Under tiden vi väntade körde stina moppe för förstagången i sitt liv å det är filmat xD...Vi målade på en bil...gissade bil...tog kort i bil..Satt på scenen...åt tårta...spillde oboy typ några gånger på golvet HAHAHAHAHA. Sen ringde mamma å sa att de var på parkeringen mittemot motorhalland typ. Så jag gick dit å så fick jag min present HIHIHI!
Fick min systemkamra. Fast det var iof inte den jag önskat mej men det visade sig att den var var det senaste inom systemkamror å 10 000 miljoner ggr bättre (hihi). Jag ba den liknar ju ingen system pappa ba nej men om 1-2 år kmr alla se utsåhär :). Jag baa ååkej! haha.
Sen blev det lite väntan igen och sen kom killarna. Å de var underbara som vanligt!!
Fast har ALDRIG varit med om MER CEPIGA VAKTER! HELT SJUKT!

Sandra, Emma, Jag, Jonna och Clara (J&C mina kusselussar) skulle gå upp samtidigt. det fick vi. Vakten kmr fram till mej å ba inga kort på scenen. Men de tar ju kort nu säger jag. Inga kort på scenen det ska hinna med ett plan. men jag fyller år (a). Det gör jag med säger vakten. Då får jag ett litet utbrott väldigt ovanligt för att vara jag sorry för det..Men jag typ skriker MAMMA HAN TROR MEJ INTE så högt jag kan över hela bil affären typ :O..Å hon ba kmr fram å ser värsta shokad ut å ba vad händer?! Hahah så jag ba han säger att jag inte får ta något kort å jävla cp. Mamma Ääh klart du ska ta kort med dom. Sandra sötaste ever har min kamra..får mitt kort skrevet på å ger matte en ros som jag fått av min farbror som han i sin tur fått från affären för att han var den 4000 kunden HAHAH. Han gick ut och in igen för att få rosen så han kunnde ge den till mej haha sött. Men iaf jag ställer mej mellan Erik å Danny å sandra ska precis ta kort. Å då tar vakten tag i sandra å säger inga kort men samtidigt som vakten tar tag i Sandra tar Danny tag i Sandra och håller kvar henne så hon kan ta ett kort. Eftersom jag har haft min kamra i typ 20 min fattar jag inte riktigt hur den funkar å hur ska då Sandra veta. Men det blir iaf ett kort med alla 3. Suddigt men spela roll man ser att det är vi iaf :D.
Men det lät såhär där uppe typ

Emma till Matte: Hon fyller år idag å pekar på mej.
Matte: Va fyller du år?
Jennie: Ja
Matte: Grattis :)! Hur mkt
Jennie: 19 (a)
Jennie till Erik: Kan du skrivs Grattis Jennie med ie xD lägger fram kortet
Erik: Kollar på kortet haha är det jag?
Jennie: Ja hehe ser du inte det?? :P
Erik: Fyller du år? :D Hur mkt?
Jennie: 19
Erik: Grattis
Sen tars det kort. 
Å undertiden jag står där uppe sjunger tjejerna nedanför ja må hon leva jag må hon leva ja må hon leva ut i hundrade år... 


 Sen skulle ju jag ta kort på sandra å danny tror jag det var..inann det var min tur. Men allt blev så knas så jag glömmde sandras kamra där uppe på bordet..Så den äckliga vakten fick ge den till henne sen..Efter att jag gått ner å sagt hejdå till alla och tackat för helgen ropar jag på danny å gör
I SEE YOU  tecknet.
Jag gör ett liggande peace teken å pekar in mot mina ögon sen mot danny haha sen gjorde han likadan höhö.
Hoppas ni fattade hur jag menade hehe. Sen tackade jag alla igen å sen åkte jag hem till Slättis å så kom all släkt å så käkade dem smörgås tårta å måmås kaka. Benis kom å brorsan å mickan å alla å jag blev gladi glad.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0