Kållered och EMD

Lördag 25 sep Kållered var det ja hihi.

Åkte dit med sandra emma lovisa och stina…Hahha för jävla kul på tåget till Gbg. Ag rigner lovve å hon ba vi missa tåget jag baa yää sure jag hör dej. Hon baa nää det kandu ju inte ja bpaa mend et gör jag å så pratar jag med henne samtidigt som jag går framåt i tåget. Sen stannar jag för det är massa folk framför mej som står still. Å så sa jag till sandra och emma baa dem sa att dem hade missat tåget men ofta..Å sen ba jaha då sitter dem precis vid det 4-sätet som är jämte oss å jag såg dem inte :O vadå måste kolla synen haha. Lovisa och stina hoppar av i kungsbacka medans jag emma och sandra fortsätter till gbg. När vi är där möter vi deras pappa som är snäll och kör oss till kållered. När vi kmr dit ser vi att det är ute. Jaha as kalas super okul! Jag har inget paraply å erik tröjan tål ju inte regn precis hahahhah. Så det blir in att köpa ett paraply på sportex lr något sånt. Sen väntar vi å det är underhållning på scen så det går rätt snabbt. Dem kmr upp på scene pratar lite om mattes bebis å någon i publiken skrek vad ska den heta typ. Å då skriker jag jennie så högt jag kan typ å erik baa aah jennie å matte ba aah kanske jennie. Sen någon gång efter det visar han hur bebisen lät haha. Hahha då dör jag lite till. Sen sjunger de jennie save tonight alone å baby.


Sen blir det signering å det är rätt mkt folk som inte fattar att man brukar stå kvar och kolla tills dem lämnat scenen och sen rusa..Så det är redan en lång kö. Framför oss har vi typ 4-5 små barn elr små och små de kanske är 4-6 år + en pappa och 2 extremt jobbigt mammor. Där står vi och pratar med varandra och som vanligt blir det att man putas lite ¨sen rätt som det är så säger den ena mamma så överdrivet högt till barnen

- NU STÅR NI FRAMFÖR DEM HÄR TJEJERNA! FRAMFÖR LÅT DEM INTE GÅ FÖRE ER!

Då fick jag spel inom mej. Asså hade jag inte varit så jävla feg hade jag fan sagt till mamman.
OFTA vi tränger oss. Aah palla jobbiga mammor. Dem e fan det värsta som finns…När jag blir mamma hoppas jag verkligen att jag inte kmr bli så jobbig.
När vi äntligen kmr fram blir jag såhär nervös jag baa OMG STINA MATTE KOLLADE PÅ MEJ! Hahaha vadå dejá vu sen eksjö förra året (28/8/09) hihi, Sen kollar matte lite mer på mej o jag kollar på han sen kollar han på den lilla ungen som står framför mej och sen ger jag han bilden jag fått från scorett. Han ba

Matte: oj en bild. Men shit hihi vart har du fått den här
Jennie: Från scorett du vet den skoreklamen du gjorde xD
Matte: Erik kolla jaa just de * signerar den* kan inte jag få den?
Jennie: jo visst ta du den
Matte: haha nej jag skojjar haha. Du åkte du tunnelbana i tisdags?
Jennie: Ja :O:O:O:O:O:O:O:O:O helt i shock (stavning) typ.
Matte: Aaa jag såg dej precis när jag skulle gå av

VADÅ SJUKT JÄVLA SÖÖÖT! Att han kmr ihåg xD



Sen kmr jag till erik å ist för att säga något stog jag där å bara kollade på han å han kolla upp och log å sen det vanliga frågade hur jag mådde å skulle ritat på matte bilden. Jag baa noooo inte måla på matte. Å det hörde danny så skulle han med göra det precis efter erik tagit bort sin penna haha. Sen kom jag till danny
Jennie: Hej
Danny: Hej
Jennie: Asså gud du var grymt bra i måndags..
Danny: aah tack det var kul att ni kunde komma
Jennie: Ja vad gör man inte :)



Sen hann jag inte säga mer för då hoppade stina fram och började prata haha. De andra tjejerna skulle får sitt signerat å det gick bra som vanligt…å sen så stod vi bara å kollade på hur fina dem faktist är!Sen när det bara vara några fans kvar i kön å dem var små å lite blyga/sega frågade jag erik om jag kunde få en snabb kram han baa jaa visst kan du få det…Så skulle jag gå fram och gått med på en kram över bordet kram.Då sätter vakten fram sin hans å säger eyy akta typ å jag baa men ha sa ju...å då börjar danny gasta värsta högt EYY GÅ INTE FRAMFÖR VAKTEN! haha sött(a)
värsta högt EYY GÅ INTE FRAMFÖR VAKTEN! haha sött(a)



Hahah. Men jag skulle ha min kram. Så jag ställde mej där alla andra stod typ där dem skulle gå ut..Så först kom matte så fick jag en kram av han helt oväntat och sen en av danny lika oväntat hahah. Det var kul..för först kolla han på mej å jag kollar på erik så danny kramar tjejen gämte mej sen kollar han på mej igen å kramar mej hihi. Sen kmr erik fram å ger mej värsta långa goa kramen. Å som alltid fastar mitt långe hår i hans skägg HAHAHAHHAAHAHAHA. Sandra elr emma fångade detta på bild xD(a)…Sen åkte dem iväg i en fin audi å så ringde jag tot och sa det om tunnelbanan å hon dog lite tror jag hihi..Sen fortsatte den braiga dagen i gbg men de underbara tjejerna. Efter EMD gick vi å käkade kinamat å sen typ direkt efter åkte vi hem till lovisa…mys!

TACK
tjejer för denna underbara dagen. Nästa gångn det är EMD gig å alla kan då ska vi fan vara samlade som innan..!

kommentarer

Postat av: tota
Teuta- Har du några goda nyheter då?
Jennie- Jag vet inte riktigt vad du tycker..Men jag drar till GBG på söndag hänger du med? :D
Teuta- Allvarligt? Bara hänga utanför o hoppas? jaaaaa! sj. klart! att du ens måste fråga !
Jennie- Nej..
Teuta- Va?
Jennie- VI SKA PÅ BINGOLOTTO O SE VÅRA KILLAR LIVE!
Teuta - Jag dog! Omg! tur att jag har rast för ja lipar! mannen menar du allvar?!?! AAaaAaaHHHhhh!!!!
ey yo mah brotha from an other motha :P danis imon va?
o sen började hela underbara resan..

Postat av: sabina
snälla när dom kom te borås ja höll på slå sönder en kvinna haha bara för att hon sa åt mej...... :) måste lära dej o bli som mej ! hon hade fan tur att danny va framför mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0