Kungsbacka 20/02/2011

Fredag 18/2
Emma och Sandra kom till slättis efter skolan. Då skulle de bli fina i håret haha xD. Så mamma klippte dem och gjorde 2 contails med.  Jag blev med fin i håret så hon gjorde likadant på mej haha.


Lördag 19/2
Jag emma, sandra, lovisa och stina träffades i stan :). Kollade lite där sen åkte vi ner till gullbranna och bara va :P.
sen på kvällen där vid typ 18:00-19:00 kom mia :).

Söndag 20/2 EMD DAG
Emma och Sandra fyllde år! De fick sina presenter kl 00:00 samtidigt som de öppnade varsin öl hahaha :P.
Sen typ sov vi lite. Sen ringde klockorna så då gick vi upp och gjorde oss iordning på riktigt hehe. Sen körde egon oss in till tågstationen där träffade vi emma frida och linnea :). Sen kom tåget och så hoppade vi på det. Där satt malmö tjejerna så det blev att vi satte oss där. . . .Å så åkte vi. När vi kom fram till kungsbacka var det 1 timme kvar tills varuhuset skulle öppna. Men jag trodde att det skulle bli världens krig och vi skulle springa hehe. MEN de sprang inte och jag kunnde inte springa i mina skor så jaa vi gick vanligt. När vi kom fram ser jag en vit audi tt och jag döör lite. Men det var inte segerstedts :(. Det är farligt att ha en vit audi tt och vara på samma ställe som EMD ska vara samma dag. Men jag lugnade ner mej igen haha. Sen gick jag emma nillson frida och linnea runt köpcentret och kollade å sen kom stinis och lovisa springande efter så jag väntade på dem och så gick vi in tsm. Där var tot sab och daf :) blev kram kalas med dem. Sen såg jag att erica felicia och rojin satt lite längre bort så det belv kram med rojin och hej hej till eric aoch felicia för de orkade inte resa sig hahah. Men det blev kram vid senare under dagen haha. Sen gick vi och käkade på donken (oj shit så chokerande). Sen när vi kom dit igen öppnades väggen/gallret. Sen fick alla för sig att vi skulle springa hahaha och OFTA jag kunnde det i mina skor. Så jag och sandra tog av oss dem och sprang och då hörde jag lite gammla tanter/föräldrar säga "men vad gör dem" så värsta chokerande som om det aldrig sätt något liknande. Medan vissa föräldrar sa till sina små döttrar följ efter tjejerna som springer. HAHAHAHA. Tanterna måste trott att vi spring in för att handla i olika affärer xD.
Vi kom fram till scenen och sen satte vi oss där. Vi satt där i typ 10 min sen började vi utforska stället HAHAHA. Kollar kicks som vanligt men INGET krig denna gången det bestämmde vi innan vi gick in xD. Sen fortsatte vi gp runt och sen satte vi vid scenen och vi varvade lite så sen började det.  De sjunger de vanliga låterna jennie alone what is love baby goodbye. Sen signering vi kom fram blev kram och kort sa inte så mkt. Det blev typ helt tomt i huvudet när jag kom till erik jag baa "jag vet inte vad jag ska säga :/" erik var sjuk så han ba " inte jag heller" haha. Så jag gick till matte ist. Blev kram och kort. Sen gick vi upp en gång till pratade lite allmänt med danny sen kom jag på att vad jag kunnde fråga erik. Frågade om han var nervös för duellen mot den norska saken och det var han (stackarn). Sen när jag stog hos erik typ avbrött matte i allt prat och ba "har du färgat håret?" jag baa ööh kollar på lovisa och ser frågade ut som vafan ska jag svara. Kommer faktist inte ihåg vad jag svarade :/. Men antar att det var contailsen han såg HAHAHA sööte!. Sen åkte dem och shiiet typ ALLA tjejer sprang efter dem och då menar jag alla till och med tot sab och daf hahah däär blev jag liite förvirrad. Men men. Jag, stina emma, och sandra köpte färdkost och sen gick vi till tåget. Vi köpte åter igen biljett tåget kom och vi åkte hem. Gick till freddy och sen si vi hejdå till twinsen nillson och linnea. Sen kom freddy och marie ner och så körde de oss andra hem till twinsen johansson xD. Där blev det kalas och det var la lite sådär. Lite tråkigt med det som hände ibörjan och trodde verkligen att emma och sandra hade överdrivit lite om britta men det hade de värkligen inet gjort. Snarare tonat ner det lite. Asså hon var heelt sjuk. det slutade med att lovisa drog med mej och stina upp på tvillingarnas rum. Hon pallade inte var kvar för då hade hon blivit ängry ängry på britta. Hahah jag var och riktigt j'vla nära på att bli ängry ängry på britta.

Måndag 21/2
Vi åkte in till stan splittrades sen "hittade" emma och sandra mej (igen) så de följde med mej hem till slättis. Sen åkte de hem igår (tisdag 22/2).


Tack för 5 underbara dagar tjejer ♥
Malmö på LÖRDAAAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0