Rixfm Helsingborg 28 juli 2011

Mötte emma och sandra vid stationen sen åkte vi haha :P. Teuta och victoria hoppade på i laholm eller något. Sen möttes vi typ utanför stationen och så gick vi tsm och försökte leta upp ångfärjan. Vi hittade det tillslut och
glada-jocke och camillia vid nutrillet tältet baa heeej e ni här igen? :D.
Sen satte jag, sandra och emma oss i tältet och chillidillade tills jag fick sms av lols eller stinis haha. De ville att vi skulle möta dem vid mc så de gjorde vi :). Sen gick vi runt och hade oss. Sen typ ringer sandra i panik å ba: jennie ERIK ÄR PÅ SCEEEN NU!  Vi går dit sen står vi där lite och så börjar han soundcheka break the silence. sen gick vi bak till backstage typ och sen ba kom erik ut där (som om vi inte visste det typ). Sååå fin! Han var så jävla underbar!

J Heeej fattar du hur mkt jag saknat dej ellö?
E Aao desamma
J OFTAAA

J e de du *pekar på min baksida på iphonen*
E  jaa de e :)  jag, neej vad fräckt!
sen kom vicki å ba nä de e erik och de e matte (skojade antar jag)
E: Nää DET *pekar på sig själv* e jag!


Haha sött.
Sen efter att vi träffat erik gick vi till lilla scenen där Broken Door hade signering. Trevliga killar fast peir är allt lite skum tkr jag :P Å efer det började de regna haha. Men vi gick runt lite å så tills en halvtimme innan det började så ställde vi oss i folkmassan haha :).
Sen sjöng alla och jag var säker på att segerstedt skulle vara sist men icke då. Det var hassle som var det hahaha :p. Jajag inet emot honom inte :).
Juste vi träffade hassle där vid backstage området med å så tog vi kort med honom,

Jag: SHIIET vad lång han är :O!
Hassle: han? :O
Jag: Ja du är la ingen hon eller?
Hassle: nej men jag står ju här så det blir typ du
Jag: men jag kan ju inte säga va lång  du är när jag pratar med dem *tjejerna*
Hassle: nä juste :P


 När allt var slut gick vi runt lite till sen gick vi till hotellet å sen gick jag stina lols annika och caroline
(som kom senare när rix typ börjat x)) och åt. Medans twinsen stannade kvar vid hotellet. När vi käkat skulle stina lols annika och caroline se jay så de gick till stora scenen igen efter att det lämnat mej vid hotellet med twinsen :P. Efter ett litet tag satte vi oss vid hotellets väg en liten bit från entren typ. Å så sen efter bara 5-10 mn kommer det ett killgäng och världens finaste segerstedt är med! Men vi lät dem gå..Jag ba jag kmr inte gå fram vill han mej/oss något så får han komma. Sen bara en liten stund efter kom christian och pier i broken door. Å de så oss. Å ba heej sitter ni, så stannade de och poratade med oss i säkert 10-15 min. Sen innan de gick pier bara ikv kör vi all in, vi ska gå och dränka våra sorger :P. (som sagt han e skum)


"GRUPP KRAM"
"du med jennie" :). "det är för er jag gör radion"
"vi kmr ses igen"
"nä gråter du?" 
Han är så jävla underbar så det finns typ inte.
Sen efter att vi pratat lite med dem och gått runt ytliggare lite mer så hade jay spelat klart tror jag och så mötte vi lols stina annika och caroline på statioenn sa hejdå till lols och stina och sen åkte vi hem :).

Underbart bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0