Rixfm i Malmö 21 augusti 2010

Jaha..Lördagen började med att gå upp tidigt möta emma och sandra på stationen...typ 06:45 tror jag det var. Älskar dom! Det räcker att dem skrattar lite lite så blir starten på dagen bra!

Tåget gick 07:04 så vi hoppade på och började åka. Vi var helt crazy på tåget hade as kul. När vi stannade i laholm för att lols skulle hoppa på så typ flög jag och sandra till den sidan hon skulle hopppa på å började vinka som tokar..Jag är fortfarande cp så jag gömmer mej bakom det 4-sätet vi sitter på. När lovisa kmr på sa dem att jag hade gått på toa lols ba aa visst haha. Å jag börjar skratta å sätter händerna för ansiktet ser jag inte lovisa ser hon inte mej...hahah gud så jävla barnsligt men så sjukt kul flabba så jag nästan börja gråta..Sen åker vi och vi åker å så kmr biljett tanten å lovisa slipper betala för hon glömmer komma tebaks hahah xD. Sen ska sandra äta äppel/äpple  så blir det knas och jag tror hon kastade en liten bit så det kom på den sura tanten på det 4-sätet gämte oss HAHAHAH. Rätt åt henne. Hon ska fan inte få förstöra en EMD dag!. Vi kmr fram till malmö precis innan ringer vi stina hon ba jag vet inte om jag är i malmö det står ingenstans åååh nu kmr det ett tåg mot mej är det ni? Hahahha så jäävla söt är hon! Sen går vi av och jag baa jag ser henne jag ser henne sen börjar vi halv springa mot stina och då jävlar får darin fanet eld i baken å stina baa whut...vem springer hon mot?? Hahah det var kul ;). Men sen vet vi ju inte vart vi ska men emma ba jag kan vägen. Jaha okej hon fick leda oss å så gick vi lite fel men endå rätt som vanligt typ HAHAHA. När vi kmr fram hälsar vi artigt på malmö maffian haha. Sen pratar vi lite å dom är asså trevliga. Sen tkr stina att det luktar kräftor på stortorget jag baa euwh här luktar illa. Hannah ba aah hela malmö käkade kräftor här igår å bla bla. Då dog jag och stina haha. Vi hittade massa kräftmojs sen typ klor å så på marken HAHAHHA äckligt.Nu spolar vi................så nu är det typ 1-2 timmar kvar tills det börjar. Det är tävling på lilla scen å dem slänger ut tröjor. Eftersom jag inte hade någon gjorde vi en kupp. Jag skulle räcka upp hande även om jag inte visste sen skulle dem hjälpa mej! Hahaha jaa det funkade ju precis i början men sen kunnde jag inte utala vad det var så jag baa aa de som dom sa.  Men då tkt  tommy det var för mkt hjälp å bla bla så jag fick inte den :'( :@.
Lill-erik bjöd mej på glass men sen fick hon en 5:a som hon inte ville ha men jag ville inte bli bjuden på den hahah. Sen började det.

Jävlar vi vad vi (stina lovisa jag) rockade Hahhaha. Vi var på heela tiden. Även om vi inte stod längstfram utan rad 2 så var det grymt. Malmö publiken sög enligt mej. Men fick många blickar från scen. Hahah saade hade kontakt med både mej och lols smatidigt...knas. sen ahaha jag döör. Love generation det är så sjukt kul att bli crazy när dem kmr ut för dem tror värkligen att vi typ älskar dem. Så det blev blickar och leende och pekningar å massa av dem haha lite pinsamt faktist. Har kommit på att (h)assle är lite söt. Haha. Jaja alla spelade sen kom EMD å dem bara ägde allt å jag började böla i början sen bröt lovisa ihop när supermaan ögonkontaktade henne i minst 5 min! Okej inte 5 men kanske 2. Det var länge iaf.  Å danis kollade på mej hihi. asså okej det vägde upp att supermaan inte gjorde det haha. Stina lols och jag sprang bak till backstage efter för att få se grabbarna igen. Vi fick en galen norsk bakom oss asså han var helt sjuk! Jaja sen kom EMD efter ett litet tag och va baa OMG å danny BA OMG och backade. Han sa inget men han höll för öronen å vi ba kollade på honom men öppna munnar och vi måste sätt knas ut. Sen när dem skulle köra fick acke typ be folk akta fötterna han blev till och  med lite arg. Vafan e det för fel på folket i malmö?? Är det för att dom e små elr för att dem inte visste vilket hotell de skulle till efteråt? Emma, Sandra och c/o lämnade oss. Vi ba vart är ni de ba på stan vi vet inte. Sen kom det fram att de visste endå det var vid hotellet så vi hittade dit efter lite pratade i telefon med dem. När vi kom fram ser jag matte stå och prata med fans jag ba OMG OMG OMG! Lovisa och stina hade sprungit lite förre men hoho jag hade sjukt ont i min fötter! Kunnde knappt gå. Sen såg jag supermaan jag baa eeeerik! Å gick fram och krama han han ba heej bla bla sen blablade vi lite till. Jag ba erik du vet att du är supermaan va? Han baa ja klart så sjöng han baa suuupermaan. Så sött. Sandra å emma ba KOLLA å så pekar dem på mitt halsband där det stog supermaan erik ba e det jag? Jag baa jaa :D*HAPPY FACE* haha kram igen. Sen Matte och vanligt kram och kort sen danny kram och prat och kort å första kortet pratade jag på så ser helt knas ut haha. jag frågade om en kram å då blev han sådär knas och svarade något helt random som jag inte kmr ihår haha. Å ses hälsade jag från en preson till danis han baa okej :). Jag ba ska du inte hälsa tebaka han baa nääe! Jag ba nähä okej :S.
Sen blev det prat och sen kom apollo drive å stefan han är för jäkla skön asså. Mason med :D. Alla är det typ fast jag ahr inte träffat bobo än...Jaja dem är ur trevliga iaf. Å stefan bara aa ni måste komma på någon spelning kolla hemsidan bla bla å är det 18-årsgräns så fixar jag in er ni är ju med oss liksom. Jag ba haha jag e 18 han baa aah jag med. Jag ba men det e sant så sa jag mitt personnr han ba men jag e med 18. Han drev med mej :O. stina ba hon e faktist 18 då blev han tyst HAHAHHAHA. Sen frågade jag den långe i broken door hur gammal han trodde jag var han ba 15. jag ba 15?!?!?!?! HOHO ser jag ut som det? jag är fan 18. Han baa ööh men ni är ju det sköan gänget HAHAHHAHAHA. Sikken dålig bortförklaring. Men nu vet jag det är ju alltid kul att se yngre ut än vad man är. Tänk sen när jag är 90 alla ba va är du 90 du ser att vara 27 HAHHAHA. Okej inte riktigt så extremt men skit samma. När alla artister skulle gå in å käka satte vi oss på stenttrappan upp till lobbyn. Å då kom den dära hotell gubben å ba detta är en nödutgång om det börjar brinna så ni får inte sitta här. Jag ba MEN OFTA VI SITTER KVAR OM DET BÖRJAR BRINNA! Så tröga är vi inte. Fast det hörde han inte som tur var. Sen sket vi i honom och satt kvar sen kom han igen å igen å igen å igen. Å sen flyttade vi ut till utanför dörrarna. Å tror du vi fick sitta där?! Nej för då satt vi på deras gummi matta å den fick absolut inte blockeras. Vi ba men VAFAN! Så vi flyttade oss lite. Sen kom HANK THE TANK OCH SUPERMAAN ut. Gissa vafö? Jo dem skulle förkorta sina liv med 5-7 minuter.
INTE OKEJ!


Hahah det roligaste var att alla ba ställde sig i en ring runt erik å tände en cigg. Elr aa alla som rökte deet vill säga halva mm och a ni vet vilka som röker.  Men jag skiter i det. Det är deras lungor dem får gärna röka för mej. Det är ju som sagt inte jag som förstör mina lungor. Jaja. Sen så kom ju erica på den briljanta iden att vi skulle berätta för erik om vår familj. Det var det pinsamaste jag gjort i hela mitt liv. Vi var så flummiga å ba lill-erik stor-erik real-erik å han baa öh okej high 5 på det. Han kan inte ha fattat mkt. Men han fattade iaf att vi skulle ha ett kort...Å det tog lite tid å jag ba stod där mer armen om erik å han med armen om mej och jag baa OMG!. Jag kopplade inte riktigt det förens han hade gått in igen. Men jag svär vi stog där säkert i 3 min innan kortet blev av hihi(A). 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Haha sött. Sen hände nog inte så mkt mer. Lovisa fick många att börja gråta även stina. Å aah lovisa e elak. MEN JAG ÄLSKAR HENNE ENDÅ! Å hon gjorde ju inte att alla skulle börja böla med mening.  Jag kunnde inte gråta för alla mina tårar hade tagit slut precis när EMD kom ut på scenen.


Jaa sen var jag stina och lovisa tvugna att gå. Å vi var såhääär nära på att sova över men det sket sig haha. Vi gick till stationen nöjda och glada  över att as kalas bra avslut på sommaren :D.
Vi kom till stationen och cpade på de jävla biljett automaterna som är ett rent  helvete att förstå! Men det funkade till slut. Vi fixade så stina kom på sitt tåg. Sen väntade vi typ 30 min sen kom vårt tåg. Å fy fan vad folk de var som skulle på. Sen när jag och lovisa äntligen satt oss å alla nästan kommit in plus att en barnvagn trängt sig in:/. Så berättar dem i radion på tåget att detta tåget inte kmr köra någotstans för några fläktar var sönder. ALLA BA WHUT! Så säger dem massa andra tåg och banor vi ska ta och det blir kaos alla ba tränger sig ut ur vagnen.
Jag och lovisa sätter oss på andra tåget som de sa i radion på det som var sönder. Sen säger dem i det tåget vi satt oss  i andra gången att det som går till halmstad är inte det vi sitter i utan ett annat. Vi ba men för helvete
det var helt kaos alla bara var borta. Men vi kom på rätt tåg men tror du det fanns sitt plats? Nää inte en enda. Jag och lovisa fick stå till lund. Sen fick vi plats haha. Å det satt världens (nästan iaf) sötaste jämte våra 4-platser hihi(A). Sen ba när vi åkt ett tag och nästan somnar som bara hör jag någon prata så jag kollar upp då jävlar sitter lovisa å pratar med en av dem han var värsta trevlig å vi ba dissa han hahahahahha. FAN vad elaka vi är. Efter några timmar kom tåget fram till h-stad jag och lovisa hoppar in i bilden kmr hem till slättis käkar spaggeti och körtfärsås- Vi ba vi har inte ätit sen kl 9 imorse. Bla bla sen när vi satt och åt å mamma och pappa hade gått å lagt sig kom vi på att vi hade ju fasen visst käkat. Vi åt ju på max typ vid 12-13-14 någon gång där haha. Sen eftger att vi käkat gick vi upp och la oss. Vi somna sen vaknade vi typ 1 på söndagen. Vi körde lovisa till laholm henne moppa var paj någon hade snott bensin å pajat den å massa. Vi ringde till lovisa föräldrar som kom å sen stog mamma pappa sven och anette och prata i 512 år om mamlö i november och det ser sjukt jävla ljust ut :D. Hihi. Sen åkta vi hem jag somna i bilen sov till 11 på kvällen vaknade till i 5 min loggade in på msn. Sen somnade jag igen HAHAHHA.



Har inte bilderna på mej/erik och matte.
Asså det är någon som har dom som ska skickasen krm dem upp här :P

Tack för en grymt bra avslutning på sommaren tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0