Teuta Stockholm Klubb-Danny ♥

Åkte med tot till sthlm i måndags för hon ville se Danis :). Å vem är snällast i hela världen och åker med? Jo Jag :)
Vi kom fram och lämnade våra väskor hos eli som vi fick sova hos än en gång :D. Så sjukt snäll. När vi lämnat våra grejer där drog vi med eli ut på stan. Så kom en kompis till eli så gick vi alla 4 å käkade. Efter det skulle eli dansa..Så jag och teuta gick på egen upptäcksfärd i stora sthlm. Tot trillade in på en drop in salong och så satte hon sig i stolen. Å så klippte han saken tot. Han försökte även få i oss att han hade kllipp danny när:dje han var liten. Jo men visst. Han visste inte ens vem danny var. Teuta fick förklara värsta detaljert. Danny Saucedo vet du inte vem det är?! Han den blonda i EMD? Vi gick ut från salongen å jag såg/kännde att något var knas. Tot blev inte nöjd men klippningen :(. Så nu ska jag säga att hon får inte klippa sig. Skriver det här så jag kmr ihåg....xD
När vi gått fel 512 ggr och typ gått runt halva sthlm hittade vi äntligen älskade götgatan HAHAHAHAHA. Nu visste vi vart vi var och vart vi skulle heja oss.
Vi var vid lilla hotellbaren malmen vid typ 19:00 - 19:15 enligt dom i receptionen skulle det börjar 21:00. Blev därför helt paff när Danny bara rätt som det var stog upp på scenen och sjöng innan klockan en hade hunnit bli 20:00.
Haha ja typ skämmde ut mej utan att veta det. Jag och tot satt och kollade på scenen och liksom bara väntade på danny. Å så kom han
jag ba - åå där är danny *pekar*  ååh där var janna då gick hon typ precis förbi mej. Jag ba ååh jennie snälla säg det lite högre!!. Jaja sen började det. Sen när vi skulle hämta dricka haha så beställde vi. Sen tot bar jag vill inte stå såhär långt bak. Så vi trängde oss in i folkmassan och sen ut igen och sen in på ett annat ställe men det var lika trångt där. Men sen 3:dje gången gillt kom vi framför lr a ett par killar släppte fram oss haha. Å jag kännde att jag stod ivägen så jag satte mej på knä typ. Fast inte på båda utan bara på ett..Vet inte om ni fattar men ahja. Sen resta jag mej efter ett tag och tot började bli rastlös så hon putta fram mej så jag nästan ramlar på danny jag baa VAFAN GÖR DU?! Å Danny ba Ja tota vad fan puttar du jennie för för?! Jag baa whut vafan fick du luft ifrån då. Skäll inte på tota BÖÖÖG!

Haha okej jag skojjar. Men hon puttade mej lite så jag var tvungen att ta 2-3 steg fram hehe. Sen sjöng jo débro. bla bla visste hur 1 låt gick å när han sjöng den kunnde jag endå inte hela texten xD. När det var slut skulle alla "vuxna" skaka hand men danny å alla ville ha hans uppmärksamhet. När tot inte "vågade" ropa på han å jag inte heller låter helt cp när jag ropar på danny hahah. sen kom han närmre oss å så kom det klart en gubbe å bla bla bla danny är söt och trevlig som vanligt o lyssnar å pratar med han. Å så stod jag och tot där men så sa jag om jag ställer mej bakom honom måste han ju gå in i me Oj förlåt heej. Hahah enligt tot typ ramla han över mej men icke. Han kunnde ju knapp röra sig. När han äntligen pratade mes oss ville min söndriga kamra inte sammarbeta. Lyckat!.
Danny trodde han hade pajat kortet så han ba oj vad gjorde jag. Jag baa asså den e cp. Men tot hade ju sin kamra med oxå :). Under tiden vi tog kort tot bara varför måste vi vara så korta? Hahah danis hade böjt sig så han bev lika lång som jag haha. Sen någon gång efter kortet danny ba du får använda högklackat. Jag ba visade dojjorna å liksom hoho var det 1 mm klack HAHAHAHAHA. Ja ba det hjälper inte..Men det hörde han nog inte.  Vi pratade lite till om matte å hans bebis men danny sa att han inte fick säga något. det var mattes grej att berätta. Men han är ju mitt uppe i något sa han och börjar låsas gunga en bebis. Jag trodde tot spelade dum för hon ba ööh? va?. Så jag spelade lite dum å sen baa åååh han måste ju mena bebisen hahaha. Tot försökte få danny att säga om det var kille lr tjej å hon berättade även om sin dröm men det hjälpte inte. Vi fick en sista kram och sen gick vi. OFTA tot går innan Danny. Jaa denna gångne gjorde hon det så hon måste varit nöjd :D. Vi gick hem till eli jag somnade nästan dirket men konstig om jag varit vaken så läänge..Vi bestämde tid hem okej vi åker vid 15:00. Tot väcker mej lite innan 08:00 tror jag å ba du kan vi åka hem vid 10:00 ist? Ja baa aah visst. Vi gör oss i ordning åker till elis jobb och lämnar hennes nycklar. Sen ska vi ta tuben til t-centralen. Självklart kmr världens packaste tub haha. Tot bestämer att vi tar den vagnen som det är mest folk i typ. Så där står vi och pratar och är cp som vanligt hoho tidig morgon asså. Å så skrattar vi lite för när tuben startar så trycks man ju bakåt lite å det är nästan alltid någon "turist" haha som trillar. Men ingen trillade utan bara en kenis som trycktes mot tot när tuben bromsade haha. När vi har åkt i typ 4 sek kollar både jag och tot åt vänster å nu hände allt samtidigt  
Ja andas in tot andas in som oj kolla. Sen vi bara MAAAAAAAAAAAAAAAAATTE! Han står med musik i öronen och med typ en människa imellan mej och han. Alla typ kolla på oss för vi blir såhär hyper å bara börja fnittra som små tjejer å bara hihi matte åå vad fin han är. Shit han är som en vanlig människa haha. Vi ville inte störa så vi bestämde oss för att låta han gå av när han skulle utan att vi sa hej. Jag tror faktsit han såg oss haha. Men asså ofta vi bara stöter på matte så tidigt..Naaw det gjorde ju min dag :P.

Shit tror tot påminde mej om att vi såg matte minst 5 ggr i timmen haha. Okej kanske inte 5 men iaf 3. Hihi även på tåget höll hon på. Haha. Hon skulle ju till växjö så hon hoppade av i alvesta. Så vi sa hejdå å kraaaam kraam ses den 4 okt :).
Ja sen bytte jag tåg i hässleholm för annars hade jag inte kommit hem...


Jaja sen när jag var framme i halmstad gick jag där påväg till pappa ååh så lyssnade jag på justin som sjöng så fint i min ipod hehe. Sen helt plötslig ser jag 2 likadana huvuden sticka ut från den stora skylten som står där. Där det sätts upp reklam typ. Jag baa aaah heeeeeeeej! :D:D:D. Det var sandra och emma som skulle skrämma mej men jag hann se dom innan. det blev kram kalas och sen beställde vi biljetter till sthlm i november.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0