Växjö och EMD

Trevligt trevligt

Fredag
Dagiset hem fixa sig packa sen åkte jag in till stan och träffade sandra och emma. Vi kollar runt lite i stan och sen hoppade vi på bussen.
Stina och vic mötte oss i växjö sen drog vi hem till stinis och käkade o sen typ sov vi elr något haha..


Lördag
EMD DAAAAGEN!
Vi vaknar runt halv 7 vi fixar oss sen kör stinas pappa oss till media markt där EMD ska vara. Vi ba men okej vi är där vid 9 för det skulle öppna då (trodde vi). Det öppnade 10 å det var verkligen AS KALLT. Inte en människa där så då gick vi in till city gross å handlade frukost typ HAHAHA. Elr nä vi åt hos stinis. När vi hade handlat gick vi tebaks å då var det en männska där som skulle grilla korv så hon hade tänt 2 grillar, som vi ställde oss framför å värmde händerna. Vi fick även en helium ballong av krov kvinnan som vi hade kul med hehe. Sen blev klockan 10 å jag svär dem öpnnade inte en sekund tidigare! Snarare 2 selunder försent höhö. Jaja vi kom iaf in och tog platserna i mitten :P.
Sen började väntan å det gick la rätt snabbt men den bestod av sittande i massage stolar fick/tog heluim ballonger och hade as kul (det och kylan pajade min röst :(). Sen började det och de spelade in ett uppföljare sketch(stavning) till alltid lika fruktansvärt fräsch hahah.. Matte var så söt hahah å så blev det omtagning för att erik inte kunnde hålla sig för skratt hahha..Sen sjöng dem och så sjöng de lite till. Sen blev det signeringe å så tog jag med å fick signerat eriks a different shade det bästa från idol 2007 matte och dannys hb. Så söt matte bara börja prata å baa åh där jag inte stor bara 26 å  massa söt.
Danny ba här måste jag skriva så fick jag tebaks den men det stog inget jag ba men hoho vart skrev du. så bara kolla han på mej å ba I MITTEN hahah sööt.
Å sen gjorde erik min dag..utan att kolla fråga elr något bara skrev han mitt namn rättstavat å allt. Liksom han har aldrig gjort det innan höhö. Å jag ba OFTA du vet vad jag heter han baa jaaa idag gjorde jag det HAHAHAH. Sen skulle han köpa juicepress å inte vilken som helst uten en för 1500 haha söt. Så alla gick ut men inte jag stina vic erica och felica vi stod kvar haha..Erik var ju för faen kvar..:). Jajja sen vakten bara stäng ingången så ingen annan kmr in när alla utom vi var ute haha. Sen frågade personalen när vi hade satt oss å väntat påe erik skulle komma tebaks å liksom köpa juice pressen för enligt något (kmr inte ihåg vem det var) skulle han bara hämta plånboken. personalen ba ska ni köpa något å nehöver hjälp? annars får ni gå för vi har stängt nu. HAHAHHAHA. Sen gick vi ut stinis ringde hennes pappa han skulle komma i hämta oss men det tog ett litet tag så vi gick in på cityg gross igen å väntade. Sen kom han vi körde hem vic å sen till stinis å så käkade vi..sen kom och somande sandra och emma. Så då sjöng stina opera på ave maria väldigt fint haha. Sen gick vi å hyrde en film. Vi frågade till och med emma och sandra vad de ville se men det var tur att vi bara hann välja en för dem vaknade inte när vi kom hem haha. Filmen var värsta lääski hahaha. Sen somnade vi med efter ett tag.

Stinis och Vic fick tag på kamran :P




Söndag
Vi vaknar vid 11 å tar det värsta lungt för vi skulle åka hem vid 2. Sen ba nä vi åker 1 ist vadå panik klockan var halv 12 då vi baa aaah snabba. Å stina ba jag ska duscha vi baa nää det ska du inte för då kmr vi inte till tåget. Hon ba jag kör rekord 3 min jag baa HAHAH ofta det klarar du inte. Hon klarade det inte..Men hennes pappa körde oss igen till tåget tack tack han bara kör hela tiden åt oss. Så snäll. Sen skyndar vi oss å beställer sista minuten biljetter å det är nu allt går fel!
Sandra beställer för 150 sen var dem slut. Emma vägrar betala det dubbla å jag vill inte lämna någon av dem! Vill inte att sandra åker hem sj inga pengar på mobile. Vill inte att emma får stanna kvar sj i växjö när hon inte helle har några pengar på mobilen aah goosch! Tåget blir inställt å blir buss ist. Men sandra vill inte åka bussen sj för hon ska byta å krångla massa skit. Så tillslut har jag övertallat henne att stanna å beställa ny biljett å åka hem oss så vi åker tsm. Det kmr ett nytt tåg vi skulle byta i alvesta men slipper :S. Förd det tåget vi satt på det var det tåget vi skulle bytat i i alvesta sjukt knas. Jaja hoppar av i herrljunga å bytar till h-stad. Okej men lungt vi får vänta typ 3 min trodde vi. När vi går av tåget som stannar i herrljunga säger en sån tant i högtalaren ba: Tåg till halmstad-götborg har fått ny avgångstid till 16:05. Jaha great får vånta 30 min ist. så vi drar till stan å kollar deras julmarknad HAHAHAHA svär det var den minsta jag sätt. HAHAHAHAH xD. Sen går vi tebaks till tågstationen. Å så sitter vi där å väntar sen när klockan är 16:00 å vi är påväg ner till tåget så säger dem i högtalarna. tåg till halmstad-götborg har fått ny avgångstid till 16:00. Asså alla verkligen alla reste sig å fick typ panik HAHAHAH.
Tåget kom på fel håll å vi åkte tebaks från det hållet vi kom från. Vi ba whut?! Jag ba seriöst jag tror vi sitter på fel tåg. Men det sant en tant på ett sånt 4 sätte på andra sidan gången hon ba det stannar i halmstad med. Vi ba aha tack :D.

Vi var hemma i stan runt 17:00. Sen gick vi i stan kollade vår julmarknad å sen kom pappa å hämtade mej 18:00 typ :D.
Tack för 3 underbara dagar tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0