Danny kållered 2011

Danny var i kållered7gbg igår :). Trevligt. Jag mötte upp emma, sandra, frida och emma vid stationen och sen tog vi tåget till kungsbacka, Hoppade av dör uch bytte till pendlen som tog oss till kållered. När vi kmr fram är det kanske 1 timme kvar tills han ska  börja så vi går runt lite inne i gallerian och kollar. Sen bara precis innan han kmr ut på scenen går vi och ställer oss. Vi ser att de kommit mycket folk men äsch vi har ingen panik över att inte kunna stå längst fram.  Inann han går upp säger kitty något om att han bara kan vara kvar till klockan 2 bla bla. Så först tänkte jag men då går vi till signeringskön så vi säkert får träffa han, sen så kom tanken att han kanske inte skulle ha någon signering eftersom han bara skulle vara kvar till 2..Men jaja vi stog kvar och kollade när han sjöng alla låtar och typ lite mer än halva in the club sen gick vi och ställde oss i signerings kön. Stod ett litet tag kanske 5-10 min sen kom vi fram. Pratade det vanliga typ hur mår du m.m. Sen la han märke till att jag bytat skal på iphonen. Sötis haha. Å så frågade jag om en kram var längesen jag kramade han och av någon anledning fick jag 2..:).  Efter danny drog vi till gbg och käkade och sen ba poff så var vi inne på någon drop in salong efter typ 5 min hade 3 tjejer (jag emma och frida) piercat örat..HAHAHA som de kan gå xD. Jag älskar verkligen såna spontana och helt vrickade saker :P Efte att vi piercat oss gick vi å käkade å sen typ åkte vi hem. Fettmed folk på flyget så jag och emmorna fick sitta på golvet..vix kaffe maskinen HAHAHAHAHA. Träffade även on tråkig bekant ombord, haha han snubben från trollis. Skönt att vi slapp han hehe han sa typ ba hej...sen gick vi fort som fasen..haha. Sen när vi kom hem åkte alla 4 twinsen till vallås och jag åkte hem :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0