Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 26 :O

2. Vem var den sista du träffade? Mamma och pappa

3. Hur lång är du? 153..

4. Vilken var den senaste film du sett? Tretton tror jag den hette..

5. Vem ringde du senast? Mamma och var hyper för att ha hittat billig flygresa till L.A

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? <3 Stina

7. Var är dagens planer? Har sovit i lägenheten så blir att dra hem till slättis igen xD

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, är ingen telefonmänniska… Har telefonskräck.

(låter kanske knas att jag kan ringa mamma då men det är en annan sak)

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos  :)

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? De är la grön blå grå

12. När vaknade du idag? 07:25 08:00 och 11:45 xD

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej mina en kompis till mina kusiner har gjort det :P Nu är det mormors katt haha. Pelle :) Underbarkatt

14. Vilken är din favoritplats? Sängen kanske eller typ bakom ett kravallstaket med någon underbar artist på scenen..(typ bsb)

15. Vilken plats föredrar du minst? trånga hissar..som man fastnar mellan 2 våningar för att lite av folket har druckit liite för mycket och slutar inte hoppa  fy fan!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har flyttat från slättis kan jag ju hoppas på :). Bor gärna i sthlm eller thailand kanske haha xD Men en fin pojk vid min sida och kanske en liten bebis :)

17. Vad skrämde dig som barn? mörker..gillar fortfarande inte mörker :O

18. Vem fick dig att skratta senast? Stina! Våra konversationer på fb HAHAHAHA herregud..slutar alltid med att vi pratar om 2 olika saker..xD

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja 

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? har en sovtröja :)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 i lägenheten och 3 hemma i slättis

24. Har du någon gång spytt på fyllan? tyvärr ja...

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota barn :). Annars funkar conversen as kalas

26. Är du social? Ja det är jag la ifall med folk jag känner

27. Vilken är din favoritglass? åh kaktus sorbe mmm den är grön och fin :P

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bjuda med ett härligt gäng till L.A i 1 månad sen skulle inte thailand sitta fel heller...3-4 veckor där, med samma gäng :). Spara massa pengar och ge bort lite :P

29. Tycker du om Kinamat? Friterad kyckling ris och såndära sås mmm :)

30. Tycker du om kaffe? Nä men tycker det luktar gott. Värsta som fanns var när lärarn kom in på första lektionen för dagen med kaffe å man ba mm nu vill jag gå hem..

31. Vad dricker du till frukost? När jag väl äter frukost så blir det  vad som finns hemma. Typ äpple/apelsin juice mjölk eller vatten. Har vi cola hemma så slutar det alltid med det haha xD

32. Sover du på någon särskild sida? Beror sig på i lägenheten sover jag på höger, hemma vänster haha :p 

33. Kan du spela poker? Ja men det var längesen 

34. Tycker du om att mysa? Ja klart 

35. Är du en beroendemänniska? ja kan fasta lätt för saker jag tycker om :P 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jag och min syster hade samma födelsedag 

37. Vill du ha barn? Inte just nu men lite senare i livet :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Svenska och min swengelska är för jädra bra när jag fått i mig liite för mycket att dricka HAHAHA 

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja åkte rätt mkt när jag var lite...har iaf mamma och pappa sagt

40. Föredrar du havet eller en pool? Jag gillar båda..men om vi säger såhär i thailand funkar båda men badar mest i havet där. Hemma har blivit kräsen måste vara minst 20 + annars är det fan iskallt

41. Vad spenderar du helst pengar på? resor/konsärer  

42. Äger du dyra smycken? jo några äger jag allt :)

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej 

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Oboy

45. Vem är den roligaste människan du känner? Stina älskar hennes kommentarer..Men visst alla har sina stunder

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på läppen, skulle säga hejdå till grannens hund samtidigt som grannarna..så vi kom lite förnära och så rev han mej på läppen

47. Vad har du för ringsignal? Amazing med Danny

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Hmm mamma har nog något i någon garderob

49. Flirtar du mycket? Nja det beror sig på vart man är haha men i vanliga fall nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Helsingborg rixfm förra året

51. Kan du byta olja på bilen? Men nej inte körkort än, men jobbar på det haha

52. Har du fått fortkörningsböter? Har fortfarande inget körkort

53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med en som heter "Jag är daniel". Annars var den jag läste klart senast "skamfläck"

54. Läser du dagstidningen? läser AB på mobilen ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope men mamma gör iom jobbet..så får alltid lite skvaller haha

56. Dansar du i bilen? Hahaha nej

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rixfm var det nog

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett datum för att komma ihåg när jag köpte saker till lägenheten haha

59. När var du i kyrkan senast? Det var när mina andra brorson oli (oliver) döptes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0