Rixfm Göteborg 2012

Rixfm festival i gbg med töserna :).
Stina kom till lägenheten dagen innan..alltså på lördagen, vi gick ut lite på stan käkade på harrys..å hade allmänt trevligt...med mina päron :/. Jag och stina planerade att efter gbg så skulle vi ha världens festkväll..tji den. Vi tänkte inte på att gbg var en söndag..vi trodde det var fredag heela lördagen..Aja strunt samma..tror vi tog tåget till gbg på söndagen vid typ 09:00...så vi var där uppe vid 10:17 typ. Vi gick till nordstan där vi fick en kompis..ja han var gammal och tyckte stina hade världens vackraste leende :D. När vi kom till götaplatsen träffade vi karro så vi stannade där och pratade lite och sen hängde hon med oss till det var dags för dba (dead by april) att signera vid lilla scenen. Det var sjukt knas lilla scenen låg typ längst ner på avenyn och spel platsen längst upp vid fontänen..aja. Vi gick och träffade emma, sandra och mia å så hängde vi med dom till typ 15:00-15:30, lovisa kom även under tiden vi väntade vid hotellet. Sen gick vi och ställde oss vid scenen för det skulle ju börja 16:00. Sen börja det och allt var great. Danny släppte en ny singel "in my head" tror jag det hette eller så var det "all in my head"..aja den var bra iaf. Utanför hotellet gick som (sons of midnight) förbi å dem pratar så jäkla gullig går inte att förklara..haha. Å sen är dom sjukt långa asså okej jag är inte as kalas lång precis men dom var värkligen sjukt långa..Träffade danny vid hotellet efteråt när han skulle till efterfesten. Sen tog jag och stina sista tåget hem och sen åkte stina hem på måndagen. As mysiga dagar med stina och jag älskar henne...liksom hur instabila kan man va tsm?? 
 
Kommer nog lägga upp bilder imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0