!

Bara för att det var för en vecka sen jag bloggade...+ att jag har inget att blogga om..Vill ni tvunget veta så ska jag mamma & kusin in till stan imorgon för att fika med friiiiiidus och hennes mamma :). Måste ju ses innan thailand liksom..Efter fikan drar vi til bror med familj för att träffa Benis och Oli..Sötaste och pluttigaste ståhl bääbisar.

Vi kör en lista ;)
1. Snusar Du? - Nej
2. Röker Du? - Både jag och nej..kan hända ibland när jag festar och kanske får lite för mkt dricka..
3. Gör Du frukosten själv? - Ja
4. Har Du suttit i rätten? - Nej
5. Har Du slagit ner någon? - Nää :)
6. Vad är det ondaste Du varit med om? - Halsinfektionen vid piercing i tungan nr 1. Sen tattuering nr 2 i nacken.. 7. Vad gör Du när Du blöder näsblod? - Har inte haft näsblod sen jag var typ 6. Men när jag väl blöder försöker jag stoppa det.
8. När grät Du senast? - Det var ett tagsen :)
9. Vem kan Du prata med om ALLT? - Mina kompisar!!
10. Har Du solglasögon? - Ja
11. Vilka länder har Du besökt? - Danmark, Tyskland, Spaniel, (lan sa rote) Turkiet, Grekland (cyper) (chania), Thailand. Vet inte om det är fler :)
12. Vad heter Din hårspray som Du använder nu? - Använder inte hårspray xP
13. Vilken färg är det på tröjan Du har på Dig? - Vit
14. Känner Du någon som heter Niklas? - Ja minst 2 haha :P
15. Är Du blyg? - Ja fast bara bland folk jag inte känner..och typ när man träffat nytt folk..
16. Är Du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska..Det är ju då allt händer, haha :P
17. Har Du några grå hårstrån? - Nej inte än..är bara liten..hoppas det dröjer femtioelva år till!
18. Vart köper du de flesta av Dina kläder? - Gina Tricot
19. Använder Du frisörschampo och frisörbalsam? - Ja, det gör jag la? Eller använder de mamma tar hem..Å eftersom hon ta allt från salong så antar jag att det är frisörmojs :)
20. Hur mycket pengar har Du i plånboken just nu? – INTE EN KRONA! Men på kortet har jag destomer :)
Här är en bild på Benjamin och Oliver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0