Blir helt varm!

Asså när man läser sånt blir man helt varm i hela kroppen. När man sedan vet att detta är inget annat än sanningen och kan plocka fram den underbara känslan man hade då. Det är så sjukt, är så glad att jag har fått uppleva det ännu en gång. Andra kanske inte tycker det är något spec men att få stå i ett publikhav och en av din/dina idolers stora hit spelas och ALLA SJUNGER MED kan vartenda ord, paus, inandning m.m det är en så jävla mäktigt känsla. När jag läser detta så får jag ungefär samma känsla jag hade när jag skulle till "stora Gbg" för att se Backstreet Boys första gången. Tänk vi skulle till Gbg (det var stort på 1990 talet sjukt häftigt haha) jag kunde inte förstå hur folk hade sovit utanför scandinavium det var ju "bara" Backstreet Boys som skulle sjunga. Jag fattade inte riktigt hur stora dom var liksom..Men iaf blir helt varm i hela kroppen när jag läser sånthär:
"Men kvällens absoluta klimax står Boysen för. När showen börjar lida mot sitt slut och de första tonerna till "I Want It That Way" fyller lokalen är stämningen verkligen på topp. Hela publiken sjunger med, vartenda ord kan de, och känslan av att kastas tillbaka till tonåren ger mig gåshud".

Läsa hela recentionen här
http://www.kristianstadsbladet.se/noje/konsertrecensioner/article1626639/Flickidolerna-vet-hur-man-tillfredsstaller-sin-publik.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0