The twins!

Hola amigos ;)
Emma och Sandra är här!! Har inte träffat dom sen den 24 mars!! sjuukt!
Men nu är det iaf här.
Kan dra gården lite snabbt
Vid typ 10 drog jag kusin mormor och mamma till min en anna kusins jobb för det hade  en loppis..kul..kul.
Sen vid 2 tiden skulle brorson nr 2 döpas!! Oli finaste oli. Så vi drog till vessigebro och kollade dopet och sen fikade vi å allt sånt som hör dopmojs till.  Vid typ 18:00 körde vi hem och hämtade emma och sandra vid bussen :). Så det har sovit här.
Denna dagen har verkligen varit heeelt jävla knas..har varit så  jävla otroligt trött så vaknat...somnat om någon time varit vaken liten stunden sen somnat igen..Så jävla tråkig jag varit.
Haha igår skulle vi köpa pizza. Roligaste samtalskoversation jag hört..Sandra ringde typ 5 minuter innan det stängde sådet förklarade hon sen haha. Snällt att de fixade det endå :).
Oliver
Jag och Kusin Jonna
Mormor och Oliver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0