Backstreet Boys Permanent Stain & In A World Like This

Det är deras andra låt som släpps från deras nya album "In A World Like This", första låten var "Permanent Stain" när jag hörde den fastnade jag direkt!! Nu är jag helt lost (igen) så nu går både ps och iawlt på repeat x 100. Men jag erkänner första gången jag lyssnade på iawlt jag ba ööh, vafan är detta..jag vill ha "I Want It That Way," "Shape of My Heart" och "The Call" vibe..men ju mer jag lyssnar ju mer älskar jag den. Läste även att det var just Max Martin som producerat låten..(alltså han som producerat "I Want It That Way," "Shape of My Heart" och "The Call" pinsamt). Haha..aja blir som 8 igen och att inse att det kmr dra ut på turne med jesse mccartney DJ pauly d (In A World Like This tour) men inte kommer till sverige än sabbade seriöst en hel dag för mig. Har dock kommit öven den dagen så nu tar det inte lite hårt...haha låter helt "emd besatt" av bsb men det är jag inte. har bara en oförklarligt kärlek till dessa "gubbar"?!.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0