Nothing lasts forever

Antar att det gäller "känslorna" för en grupp/artist också.



Säger inte på någotvis att jag slutat gilla EMD Erik, Mattias eller Danny MEN saker som man sett/hört gör att situationen har förändrats lite..
Men killarna kommer endå betyda så himla mycket för det var de som fick mej att få en "idol" på riktigt..Det var då jag fick upp ögonen för musiken (typ). Det var då 1 mars 2009 som jag fattade vad min älskade kusseluss menade med att älska Backstreet Boys. Jag förstod inte vad hon menade innan, jag bara hur kan man älska en grupp okej de har bra låtar man älska njaa tror inte det va.
Men det var andra gången jag såg dem live (men första gången med Tot) som jag verkligen fattade vad som menades med ordet "idol".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0