Think again

Har tänk lite på det. Asså alla artister är ju ingeting utan sina fans, borde de inte vara lite mer "rädda" om sin fans då?
Okej i början brukar alltid alla artister ta vara på fansen det e ju oftast så man fastnar för sin "idol".
Men sen efter kanske 2-3 år så händer något och så blir det konstigt. "Idolen" börjar bete sig annorlunda vill inte veta av sin fans. Är det inte smart att ta sig en tankeställare då? Utan fansen hade han/hon inte varit någoting..Vill jag vara en "kändis" vill jag sjunga eller vill jag spela teater m.m.

Jag har alrig varit känd men jag kan mycket väl tänka mej in i en "kändis" liv och förstår hur sjukt jobbigt det kan vara att bli en offentlig person. Alla har ju faktist rätt till ett privatliv. Men väljer du att medverka i idol, talang eller något annat program där du vet att du mycket väl kan bli känd så accepterar du att ha massa papparazis efter dej..Å på så sätt är det nästan som att du välkommnar oss in i ditt privatliv.

Har du valt att bli en offentlig person får du även ta dens baksidor. Är du tillexempel en sångare så kan du inte bara lägga ner efter några år och na ähh skit i fansen nu orkar jag inte med de mer. Det är ju ändå det som har fått dej dit du är idag.

Jag tycker att alla "flick idoler" och alla andra artister med för den delen ska tänka på det..Åom man är en flick idol bör man ju deffentivt INTE visa hur lite man bryr sig om sin fans i tv..? Förstår mej inte på den killen!! Det var ILLA riktigt ILLA!.

Var bara tvungen att skriva ner lite hur jag har suttit och tänkt men inte kommit fram till något direkt.
+ att jag trodde det var lördag idag..:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0